0 3 0 0 0 3.08.2015Hejt w Sieci – wyniki badania SW Research (infografika)53,4 proc. internautów zetknęło się z tzw. hejtem w Internecie – wynika z badania SW Research. Niewiele ponad połowa badanych uważa, że fala nienawiści ma skrzywdzić lub ośmieszyć inne osoby (51,1 proc.).
0 1 0 0 0 31.07.2015Gazeta.pl uruchomi polską edycję serwisu Business InsiderPolski serwis Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl i ruszy pod koniec 2015 r. Łączyć będzie lokalnie tworzone treści z materiałami z edycji amerykańskiej.
0 4 0 0 0 31.07.2015Kac – wróg nr 1 czy oswojony towarzysz? Raport „Pokolenie Y na kacu” TNS PolskaChoć połowa ankietowanych deklaruje, że unika kaca jak ognia, statystyczny Europejczyk traci przez niego średnio 24 dni w roku. Syndrom dnia następnego dotyka szczególnie ludzi młodych, którzy prowadzą aktywne życie towarzyskie. TNS Polska w badaniu „Pokolenie Y na kacu” zapytał osoby w wieku 18–35 lat o to, jakie są ich doświadczenia z tym związane.
0 1 0 0 0 31.07.2015Czy długość materiałów wideo w YouTube ma znaczenie? Analiza IQS (infografika)YouTube przepełniony jest różnymi treściami, lepszymi, gorszymi, krótkimi, długimi. IQS sprawdził, jakie podejście do długości materiału wideo mają użytkownicy tego serwisu. Ponad połowa badanych wyłącza za długie materiały. Dla 1/3 widzów długość wideo nie ma znaczenia.
4 3 0 0 0 31.07.2015Orange promuje pakiet internetowy w grze „Minecraft” (wideo)Firma Orange rozpoczęła kampanię reklamową w grze „Minecraft”. W jej ramach promuje ofertę „6GB za 6 zł na 60 dni”. Do akcji zaangażowano vlogerów zajmujących się grami, m.in. Izaka, Verteza, Enzziego i Drollercastera.
0 1 0 0 0 31.07.2015Platforma NC+ wybrała agencję reklamowąPlatforma NC+ zakończyła przetarg na wybór agencji reklamowej. Do fazy finałowej przetargu zaproszono trzy agencje, które przedstawiły najciekawsze oferty.
0 2 0 0 0 31.07.2015Kanada państwem o najlepszej reputacji, Polska na 23. miejscu – „Country RepTrak 2015”W badaniu „Country RepTrak 2015” sprawdzającym reputację państw pierwsze miejsce zajęła Kanada. Firma konsultingowa Reputation Institute przygotowała kolejną odsłonę zestawienia. Polska znalazła się na 23. pozycji, tuż za Stanami Zjednoczonymi.
0 3 0 0 0 31.07.2015E-book: Czy marki powinny być politycznie poprawne?„Czy marki powinny być politycznie poprawne? Kryzysy marek – lista tematów niewskazanych” to tytuł e-booka właśnie opublikowanego przez Marketing przy Kawie. Książka zawiera zbiór artykułów na temat działań marek w obliczu kryzysu wywołanego na własną ich prośbę.
0 1 0 0 0 30.07.2015Radio Kolor w kampanii stawia na muzykęZ początkiem sierpnia ruszy kampania promocyjna Radia Kolor. W kampanii podkreślane są gatunki muzyczne najczęściej grane przez tę stację.
0 1 0 0 0 30.07.2015USP Zdrowie rozstrzygnęło przetarg mediowyFirma USP Zdrowie wybrała dom mediowy Mets do planowania oraz zakupu mediów. Do końca 2015 r. działania te poprowadzi Starcom.