USP Zdrowie rozstrzygnęło przetarg mediowy
  • 0
  • 1
30.07.2015

USP Zdrowie rozstrzygnęło przetarg mediowy

Firma USP Zdrowie wybrała dom mediowy Mets do planowania oraz zakupu mediów. Do końca 2015 r. działania te poprowadzi Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

30 lipca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2015

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych – badanie KPMG

Zaufanie konsumentów będzie jednym z głównych czynników sukcesu firm w ciągu najbliższych lat – uważa 65% kadry kierowniczej przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowanie zaufania konsumentów za jedno z największych wyzwań, zaraz po ekspansji i wzroście sprzedaży. To wnioski z międzynarodowego badania KPMG i The Consumer Goods Forum.