E-book: Czy marki powinny być politycznie poprawne?
  • 0
  • 3
31.07.2015

E-book: Czy marki powinny być politycznie poprawne?

„Czy marki powinny być politycznie poprawne? Kryzysy marek – lista tematów niewskazanych” to tytuł e-booka właśnie opublikowanego przez Marketing przy Kawie. Książka zawiera zbiór artykułów na temat działań marek w obliczu kryzysu wywołanego na własną ich prośbę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46705 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 lipca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2015

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych – badanie KPMG

Zaufanie konsumentów będzie jednym z głównych czynników sukcesu firm w ciągu najbliższych lat – uważa 65% kadry kierowniczej przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowanie zaufania konsumentów za jedno z największych wyzwań, zaraz po ekspansji i wzroście sprzedaży. To wnioski z międzynarodowego badania KPMG i The Consumer Goods Forum.