1 1 0 0 2 4.08.2015Mercedes-Benz eksploruje „Miasto sprzeczności” (wideo)Mercedes-Benz we współpracy z lifestyle’owym serwisem internetowym Highsnobiety przygotował spot, którego akcja dzieje się w Warszawie. Za kierownicą samochodu zasiadł warszawiak z krwi i kości.
2 1 0 0 0 4.08.2015Adidas i Pharrell Williams prezentują prawdziwe supergwiazdy (wideo)W nowym spocie Adidasa ponownie wystąpił Pharrell Williams. Kampania skoncentrowana jest wokół zaprojektowanej przez artystę kolekcji Supershell i stara się pokazać, że supergwiazdą może być nie tylko osoba podziwiana przez miliony fanów.
0 1 0 0 0 4.08.2015Sparc Media dołącza do Pureprofile GroupPureprofile – firma badawcza z obszaru online marketingu – zakończyła proces nabycia Sparc Media. 29 lipca połączone firmy zadebiutowały na australijskiej giełdzie papierów wartościowych ASX.
0 1 0 0 0 4.08.2015T-Mobile Polska wybrał doradcę strategicznego w zakresie komunikacji korporacyjnejFirma T-Mobile Polska rozpoczęła współpracę z Lighthouse Consultants. W ramach zawartej umowy agencja zajmie się bieżącym doradztwem strategicznym w obszarze komunikacji korporacyjnej. Będzie też wspierać operatora w działaniach medialnych, a także crisis oraz issue managementem.
0 1 0 0 0 4.08.2015Internetowe reklamy firm Stock Polska i Deutsche Bank niezgodne z normami Kodeksu etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy uznała, że reklama Sznapsa de Luxe (Stock Polska) narusza normy Kodeksu etyki reklamy. Zastrzeżenia wzbudziła też kreacja Deutsche Banku.
0 1 0 0 0 3.08.2015Planet PR z nominacją do Event AwardsAgencja Planet PR jako jedyna z Polski została nominowana do międzynarodowych Event Awards. Może zdobyć nagrodę w kategorii Debiut Event za organizację European Rover Challenge 2014.
1 1 0 0 0 3.08.2015Bank Millennium promuje aplikację mobilną na smartwatch (wideo)Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej, która promuje aplikację Banku Millennium na zegarki typu smartwatch. W spocie Radosław Kotarski zachęca do udziału w promocji „Zyskaj 360 zł”.
0 3 0 0 0 3.08.2015SMG: 3,3-procentowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej w I półroczu 2015 r.W I półroczu 2015 r. wydatki reklamowe netto w telewizji wzrosły o 3,3 proc. – wynika z danych agencji Starcom Mediavest Group. W pierwszym kwartale reklama telewizyjna odnotowała 3,7 proc., zaś w drugim 3 proc. wzrostu przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. SMG wycenia rynek telewizyjny w wartościach netto w I półroczu na ponad 1 mld 983 mln zł.
0 1 0 0 0 3.08.2015„Tak trudno iść do szkoły bez mamy” – rusza akcja Stowarzyszenia SOS Wioski DziecięceW sierpniu Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce rozpoczyna akcję „Tak trudno iść do szkoły bez mamy”. Jej celem zbiórka pieniędzy na wyrównywanie szans edukacyjnych opuszczonych i osieroconych dzieci.
0 1 0 0 0 3.08.2015Mobile napędza konsumpcję wideo onlineŚredni czas, jaki internauci spędzą dziennie na oglądaniu wideo online, wzrośnie w 2015 r. o 23,3%, a w 2016 r. o kolejne 19,8% − wynika z raportu „Online Video Forecasts” przygotowanego przez ZenithOptimedia i Newcast. Ten wzrost jest napędzany szybko rosnącą liczbą użytkowników smartfonów i tabletów oraz związaną z tym zmianą w sposobie konsumpcji mediów.