0 1 0 0 0 22.10.2015Relacja z konferencji „100% Retail & Fashion”8 i 9 października w Sopocie odbywała się konferencja „100% Retail & Fashion”. Była to druga edycja wydarzenia skupiającego marki z obszaru mody oraz firmy współpracujące przy rozwoju sektora odzieżowego.
0 3 0 0 0 22.10.2015„Krakowska parafraza” ŻywcaW październiku Żywiec rozpoczął kampanię reklamową „Krakowska parafraza”. Działania prowadzone są na nośnikach zewnętrznych w stolicy Małopolski, w Internecie oraz punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego.
0 1 0 0 0 22.10.2015SMB publikuje raport o branży outsourcingu call/contact centerPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprezentowało kolejną edycję raportu o branży outsourcingu call/contact center. Zawiera on analizy oraz komentarze ekspertów.
2 1 0 0 0 21.10.2015Wścibskie Oko kradnie dane w reklamach filtrów firmy 3M (wideo)Większość osób czuje się nieswojo, gdy ktoś zagląda im w ekran tabletu, smartfona lub laptopa. Bohatera kampanii marki 3M, promującej rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa danych, podgląda Wścibskie Oko.
0 1 0 0 0 21.10.2015KFC uruchamia teleturniej na SnapchacieKFC stworzyło pierwszy polski teleturniej na Snapchacie – „Snap & Bite”. Rozgrywka odbywa się na żywo. Uczestnicy odpowiadają na pytania i walczą o nagrody w czasie rzeczywistym.
0 1 0 0 0 21.10.2015Grupa Dentsu Aegis Network rozszerza globalną sieć marek o agencję MKTGGrupa Dentsu Aegis Network ogłosiła powstanie dziewiątej globalnej marki wchodzącej w skład sieci. Będzie to agencja lifestyle marketingu MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku.
0 3 0 0 0 21.10.2015PSMM: Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą InternetemBlogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. W okresie od 1 kwietnia do 30 września na temat trzech najbardziej medialnych blogów z zakresu mody kobiecej ukazywało się codziennie prawie 30 publikacji. Najbardziej zyskały marki współpracujące z Julią Kuczyńską, Jessicą Mercedes Kirschner oraz Katarzyną Tusk – wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 21.10.2015Deloitte Digital rozpoczyna działalność w Polsce. Przejmuje Digital OneGlobalna agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital, należąca do firmy doradczej Deloitte, rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim. Zaczyna od akwizycji Digital One.
0 1 0 0 2 21.10.2015Seat obsługiwany w Internecie przez GoldenSubmarineW dwuetapowym przetargu na obsługę internetową marki Seat zwyciężyła agencja GoldenSubmarine. Umowa została podpisana na 3 lata.
0 1 0 0 0 21.10.2015„Menedżerowie CSR”: nadchodzi renesans odpowiedzialnego biznesuSpołeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce osiągnie fazę dojrzałości lub renesansu. Przedstawiciele firm są co do tego zgodni. To jeden z wniosków z badania Forum Odpowiedzialnego Biznesu, przygotowanego przez firmę PBS w partnerstwie z Deloitte.