0 2 0 0 0 3.07.2015Kapitan siatkarskiej reprezentacji Polski ambasadorem marki Under ArmourMichał Kubiak, kapitan siatkarskiej reprezentacji Polski, nawiązał współpracę z marką Under Armour – amerykańskim producentem odzieży sportowej. Umowa dotyczy praw do wykorzystania wizerunku sportowca w mediach, a także jego zaangażowania w wydarzenia specjalne marki.
0 2 0 0 0 3.07.2015Tymbark na outdoorze promuje „najlepsze połączenia”Z początkiem lipca ruszyła kampania outdoorowa Tymbarku. Promuje napoje o smaku malinowo-miętowym i cytrynowo-miętowym.
2 2 0 0 0 3.07.2015Główny Inspektorat Transportu Drogowego z kampanią „Zwolnij! Nie bądź baranem na drodze” (wideo)Ruszyła kampania Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego „Bezpiecznie na drogach”. Promuje ona projekt „Budowa centralnego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym”.
0 1 0 0 0 3.07.2015Spółka Ströer Polska przejmuje sieć reklamy internetowej Ad-Vice i powołuje nową strukturę30 czerwca podpisano umowę, na mocy której 2 lipca Ströer Polska przejął pełną kontrolę operacyjną nad działalnością sieci Ad-Vice. Zakup ten jest pierwszą inwestycją firmy wykraczającą poza sektor reklamy zewnętrznej.
1 2 0 0 0 2.07.2015Nike, sportowcy i Struś Pędziwiatr łamią granice prędkości (wideo)W kampanii „Nike so fast” („Złam granice prędkości”) sportowcy zachęcają do bicia rekordów prędkości w biegu. W spocie występują m.in.: gwiazda koszykówki Kobe Bryant, magik David Blaine, Wayne Rooney, Serena Williams, Michael Johnson, Shelly-Ann Fraser-Pryce, ale też najszybszy z animowanych bohaterów – Struś Pędziwiatr.
1 1 0 0 0 2.07.2015Orange promuje „Wakacje od płacenia do końca roku” (wideo)Marka Orange promuje ofertę Super Smart Plan. Jest ona kierowana do osób, które mają już telefon i poszukują atrakcyjnych promocji i rozwiązań. W spocie wystąpiła m.in. Małgorzata Kożuchowska.
0 5 0 0 0 2.07.2015Polacy wysyłają coraz mniej SMS-ów, ale rośnie ruch wiadomości tekstowych wysyłanych przez firmyPolacy wysłali 51,9 mld SMS-ów, czyli 0,6% mniej niż w 2013 r. – wynika z raportu UKE o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2014 r. Mniejsza liczba wiadomości dotyczy przede wszystkim ruchu między użytkownikami smartfonów, którzy coraz częściej korzystają z komunikatorów internetowych. Wciąż rośnie za to ruch wiadomości generowanych przez systemy informatyczne i urządzenia.
2 1 0 0 0 2.07.2015„Wygraj dzień” z Curly Heads lub Maffashion. Konkurs Philipsa i Answear.com (wideo)Marki Philips i Answear.com rozpoczęły konkurs, w ramach którego można spotkać się z Maffashion lub zespołem Curly Heads (wokalista: Dawid Podsiadło). Akcja „Wygraj dzień” ma przybliżyć produkty audio Philipsa młodej grupie odbiorców.
1 1 0 0 0 2.07.2015Startuje kampania nowego wariantu Desperadosa (wideo)Rusza kampania reklamowa „Desperados Nocturno rozkręca noc”. Marka promuje nowy wariant piwa. Działania prowadzone są we wszystkich kanałach i punktach styku z konsumentem. Spot emitowany jest od 1 lipca.
0 3 0 0 0 2.07.2015Kto wydaje więcej na zakupy w Internecie: użytkownicy iOS czy Androida? – analiza IdealoAndroid i iOS od lat są najpopularniejszymi systemami operacyjnymi w Polsce. Ich użytkownicy różnią się nawykami związanymi z e-zakupami. Porównywarka Idealo.pl sprawdziła m.in., jaki obraz polskiego m-commerce wyłania się ze zwyczajów konsumenckich użytkowników jej aplikacji mobilnej.