Telewizja jako narzędzie poznawania języków – badanie Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych
  • 0
  • 1
7.08.2015

Telewizja jako narzędzie poznawania języków – badanie Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych

Ponad 86% Polaków uważa, że obcojęzyczne programy telewizyjne zdecydowanie ułatwiają naukę języków obcych – taki jest wniosek z badania zrealizowanego przez IBRiS na zlecenie SES Astra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 sierpnia 2015

6 sierpnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2015

FoodCare: „Urząd Patentowy potwierdza nasze prawa do znaku Tiger”. Michalczewski: „To wielkie oszustwo”

W wyniku decyzji Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej z 5 sierpnia 2015 r. pierwszeństwo do znaku towarowego z elementem Tiger, tj. do Black Tiger i Wild Tiger na terytorium Polski dla napojów bezalkoholowych przysługuje firmie FoodCare. Jak podaje spółka, decyzja jest ostateczna i wykonalna. Maspex zarzuca firmie Wiesława Włodarskiego manipulowanie faktami.