Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru promuje polski cydr (wideo)
  • 1
  • 1
6.08.2015

Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru promuje polski cydr (wideo)

Internet opanowały zielone, soczyste, polskie jabłka. Mają ważną misję i niepowtarzalny wygląd: grzywki, czapki, hipsterskie brody, okulary czy długie rzęsy. Powstały w ramach kampanii Zacydrowani.pl, w którą włączyli się m.in. wokalistka Natalia Przybysz i duet elektroniczny Xxanaxx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 sierpnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2015

FoodCare: „Urząd Patentowy potwierdza nasze prawa do znaku Tiger”. Michalczewski: „To wielkie oszustwo”

W wyniku decyzji Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej z 5 sierpnia 2015 r. pierwszeństwo do znaku towarowego z elementem Tiger, tj. do Black Tiger i Wild Tiger na terytorium Polski dla napojów bezalkoholowych przysługuje firmie FoodCare. Jak podaje spółka, decyzja jest ostateczna i wykonalna. Maspex zarzuca firmie Wiesława Włodarskiego manipulowanie faktami.