Garnier z kampanią reklamową farby Olia (wideo)
  • 1
  • 1
7.08.2015

Garnier z kampanią reklamową farby Olia (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Olii – produktu Garniera do domowej koloryzacji bez amoniaku. Tegoroczne działania pod hasłem „Już tysiące Polek wybrało Olię” to kontynuacja kampanii realizowanej w ubiegłym roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 sierpnia 2015

6 sierpnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2015

FoodCare: „Urząd Patentowy potwierdza nasze prawa do znaku Tiger”. Michalczewski: „To wielkie oszustwo”

W wyniku decyzji Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej z 5 sierpnia 2015 r. pierwszeństwo do znaku towarowego z elementem Tiger, tj. do Black Tiger i Wild Tiger na terytorium Polski dla napojów bezalkoholowych przysługuje firmie FoodCare. Jak podaje spółka, decyzja jest ostateczna i wykonalna. Maspex zarzuca firmie Wiesława Włodarskiego manipulowanie faktami.