0 1 0 0 0 18.08.2015„Sztuka PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji sztuki wizualnej27 sierpnia w Krakowie odbędzie się 18. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W sierpniu obchodzimy rocznicę otwarcia Luwru – najczęściej odwiedzanego muzeum na świecie. Przy tej okazji prelegenci i uczestnicy spotkania zastanowią się, jak komunikować dziś wydarzenia, wystawy i artystów sztuki wizualnej.
1 1 0 0 0 17.08.2015„Nie bądź łoś” – radzi CUK Ubezpieczenia (wideo)Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia. Reklamy podkreślają korzyści wynikające z możliwości porównania ofert ubezpieczeń OC.
0 1 0 0 0 17.08.2015PMR: Rynek produktów dla dzieci w Polsce w 2014 r. wart 9 mld złRynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął w 2014 r. wartość 9 mld zł. Stanowi to wzrost o 3,2% w porównaniu z rokiem poprzednim – wynika z analizy firmy PMR. Prognozy dalszego rozwoju rynku są pozytywne i skorelowane z prognozą kondycji dla całej gospodarki.
0 2 0 0 0 17.08.2015„Przyciągamy treścią” – kampania wizerunkowa Publio.plRozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa księgarni internetowej Publio.pl. Reklamy z hasłem „Przyciągamy treścią” promują ofertę e-booków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych.
1 1 0 0 0 17.08.2015Vileda promuje ściereczkę Actifibre (wideo)17 sierpnia marka Vileda rozpoczęła kampanię reklamową w telewizji oraz Internecie. Promuje w niej ściereczkę Actifibre.
0 1 0 0 2 17.08.2015Coca-Cola finansuje badania, by pokazać, że to brak ruchu, a nie cukier jest przyczyną otyłościCoca-Cola, największy na świecie producent słodzonych napojów gazowanych, finansuje badania naukowe, które mają udowodnić, że otyłość to wynik braku aktywności fizycznej, a nie spożywania cukru. Takie informacje podaje „The New York Times”.
1 1 0 0 0 17.08.2015Idea Bank rozpoczyna kampanię w telewizji (wideo)W ogólnopolskiej telewizji i internetowych serwisach filmowych ruszyła kampania Idea Banku. Promuje ona przestrzeń biznesową Idea Hub, mobilne wpłatomaty oraz kredyt online.
2 1 0 0 0 17.08.2015Grupa WP i PAH włączają się w pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Nepalu (wideo, audio)Rusza „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu”. Użytkownicy poczty WP, portal oraz PAH odbudują szkołę w zniszczonym przez trzęsienie ziemi państwie. Do udziału w akcji zachęca ogólnopolska kampania reklamowa, której towarzyszy hasło: „Od 20 lat łączymy ludzi w Polsce. Wirtualnej Polsce”.
1 1 0 0 0 17.08.2015Startuje kampania telewizyjna „Wielkiego finału 25-lecia RMF FM” (wideo)17 sierpnia rozpoczęła się kampania promująca „Wielki finał 25-lecia RMF FM”. Informuje o zorganizowanej z tej okazji loterii.
1 1 0 0 3 17.08.2015Dorota Wellman w reklamach Lidla zamiast Pascala i Okrasy? (wideo)„Koniec z szefami kuchni! Teraz będzie szefowa” – zapowiada w 45-sekundowym filmie prezenterka Dorota Wellman. Spot został zamieszczony w serwisie YouTube na kanale „Wellman gotuje”. Najprawdopodobniej jest to zapowiedź nowej kampanii sieci Lidl.