Dorota Wellman w reklamach Lidla zamiast Pascala i Okrasy? (wideo)
  • 1
  • 1
17.08.2015

Dorota Wellman w reklamach Lidla zamiast Pascala i Okrasy? (wideo)

„Koniec z szefami kuchni! Teraz będzie szefowa” – zapowiada w 45-sekundowym filmie prezenterka Dorota Wellman. Spot został zamieszczony w serwisie YouTube na kanale „Wellman gotuje”. Najprawdopodobniej jest to zapowiedź nowej kampanii sieci Lidl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

każda firma chce ciągle w

9 lat temu

Lidl skuteczny także w innych obszarach

Po co ten znak "?". Przecież doskonale wiadomo, że to Lidl. była to jedna z lepszy kampanii i dobry marketing mix ze strony Lidla. Niestety, Lidl jest także skuteczny na innym polu. warto ocenić markę także pod kątem ostatnich wydarzeń, które chyba umykają nam wszystkim. Rozwiązano związki pracownicze w Lidlu. "Naciski" ze strony zarządu Lidla były tak efektywne i precyzyjne, a obawy i lęki pracowników tak duże, że wypisywali sie oni sami. Gratulacje dla wszystkich ! Gdyby Polak, który aspiruje ciągle do Europy Zachodniej, był mentalnie taki jak ów europejczyk, to powinien teraz tupnąć nogą, zbojkotować shopping przez jakiś czas. Bo ostatecznie traci na tym pracownik Lidla i my jako społeczeństwo

Rozwiń komentarze

17 sierpnia 2015

14 sierpnia 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 3
14.08.2015

„Sonda”, „Milionerzy”, „Pieprz i wanilia” – za jakimi programami tęsknią widzowie?

Połowa polskich internautów twierdzi, że tęskni za polskimi programami telewizyjnymi emitowanymi w przeszłości. Duży sentyment badanych budzą stare audycje popularnonaukowe i podróżnicze, jak „Sonda”, „Zrób to sam” czy „Pieprz i wanilia”. Wśród badanych powyżej 55. roku życia aż 42% marzy o powrocie na antenę „Kabaretu Olgi Lipińskiej” – wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy MEC.