1 1 0 0 0 15.01.2015Walka z bakteriami w spocie Sebidinu niczym starcie z Krzyżakami (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Sebidin z portfolio firmy Omega Pharma. Spot emitowany jest w telewizji.
0 4 0 0 0 15.01.2015MasterCard znów ćwierkał dla WOŚPPo raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”. W jej ramach za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu finału firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto fundacji.
0 1 0 0 0 15.01.2015„Real-Time Bidding pod lupą” – raport z badania IAB PolskaIAB Polska przeprowadził badanie dotyczące sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w Internecie w modelu aukcyjnym. Jego wyniki zostały opracowane w postaci raportu „Real-Time Bidding”, poszerzonego o opinie i komentarze specjalistów rynku reklamy.
0 1 0 0 0 15.01.2015Grupa Havas i Universal Music Group tworzą Global Music Data AllianceZarządy Grupy Havas i Universal Music Group ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA). To projekt partnerski, który umożliwi kontekstową analizę danych charakterystycznych wygenerowanych przez UMG i grono jej artystów w trakcie sprzedaży utworów muzycznych, biletów i artykułów promocyjnych, streamingu, a także w social media i w eterze.
0 1 0 0 0 15.01.2015Vectra z karą w wysokości ponad 490 tys. zł za automatyczne przedłużanie umówVectra automatycznie przedłużała umowy zawarte na czas określony. Klienci spółki nie mieli możliwości podjęcia samodzielnej decyzji o dalszym korzystaniu z usług. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów UOKiK nałożył na firmę karę w wysokości ponad 490 tys. zł.
1 1 0 0 0 15.01.2015„Tatuaże wolności” – twórcza resocjalizacja według WSNS Pedagogium (wideo) [aktualizacja]Projekt ma pomóc byłym osadzonym ponownie wystartować w życiu – bez śladów przypominających o błędach młodości. Polega na zastępowaniu często prymitywnych, szpecących tatuaży więziennych akceptowanymi społecznie artystycznymi formami.
0 1 0 0 0 15.01.2015W 2015 roku wzrośnie rola marketingu typu programmatic – prognozy Millward Brown [aktualizacja]Firma Millward Brown opublikowała prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych na 2015 r. Raport wskazuje na potrzebę szerszego wykorzystywania systemów zakupu mediów typu programmatic, które pozwolą osiągnąć więcej niż tylko tańszą i lepiej ukierunkowaną komunikację marketingową.
0 10 0 0 0 14.01.2015„Wielki Instagram Świątecznej Pomocy” – analiza agencji Solski Burson-MarstellerPolacy co roku angażują się w pomoc Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Robią to jako wolontariusze przy organizowanych przez fundację imprezach finałowych albo po prostu przez wrzucenie pieniędzy do puszki. Okazuje się, że dobroczynnością lubimy też chwalić się na Instagramie. Agencja Solski Burson-Marsteller przeanalizowała treści oznaczone hashtagami #WOŚP i #WOSP.
0 1 0 0 0 14.01.2015Jakie serwisy i jakie treści są najpopularniejsze wśród fanów multimediów online? – GemiusSerwisy wideo, muzyka, radia internetowe czy strony WWW z materiałami audiowizualnymi na życzenie – które z nich cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników Internetu? Badanie na ten temat przeprowadził Gemius.
1 1 0 0 0 14.01.2015KFC promuje kanapki z serami (wideo)Sieć KFC wprowadza do oferty kanapki z dodatkiem popularnych europejskich serów. Marka rozpoczęła też kampanię promującą Blue Twistera, Qurrito 4 Sery oraz Silver Grandera.