1 1 0 0 0 27.08.2015Wojciech Modest Amaro promuje sprzęt AGD Samsunga (wideo)Rozpoczęła się druga faza kampanii „My Chef Collection”, promującej sprzęt AGD firmy Samsung. Ambasadorem działań komunikacyjnych jest szef kuchni i krytyk kulinarny Wojciech Modest Amaro.
0 1 0 0 0 26.08.2015Smartfony pomagają zacieśniać więzi rodzinne – raport firmy EricssonDzięki technologiom komunikacyjnym rodziny częściej się ze sobą kontaktują. Są również zdolne do lepszej organizacji codziennego życia – wynika z raportu firmy Ericsson. Członkowie rodzin coraz częściej używają w komunikacji pomiędzy sobą wiadomości tekstowych, zwłaszcza w sprawach praktycznych i organizacyjnych. Podstawę komunikacji w rodzinie nadal stanowi jednak bezpośrednia rozmowa.
0 1 0 0 0 26.08.2015Parawaning nad Bałtykiem – SW Research sprawdza, co o nim sądzimy (infografika)Zdecydowana większość internautów (68,8 proc.) słyszała o parawaningu. To zjawisko występujące nad Bałtykiem, polegające na rozstawianiu wczesnym rankiem kilku parawanów na plaży i powrocie do zajętego przez siebie miejsca dopiero po jakimś czasie. Firma SW Research zbadała, jakie jest nastawienie internautów do tej kwestii.
0 3 0 0 0 26.08.20158. Międzynarodowy Festiwal Art Moves już za tydzieńSztuka w przestrzeni publicznej to niezbędny komponent nowoczesnego miasta – twierdzą organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Art Moves. Od ośmiu lat prezentują dzieła sztuki w przestrzeni Torunia.
1 1 0 0 0 26.08.2015Getin Bank z kampanią reklamową kredytu gotówkowego (wideo)Wystartowała ogólnopolska kampania Getin Banku, promująca kredyt gotówkowy. Przygotowany do niej spot to kolejna kreacja z udziałem przedstawionych na początku roku postaci: Teresy i Wojtka – doradców klienta.
0 1 0 0 0 26.08.2015Platforma Twitter Publisher Network pod nazwą Twitter Audience dostępna na całym świecieW ubiegłym roku reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych rozpoczęli korzystanie z platformy Twitter Publisher Network, która daje możliwość wyświetlania reklam użytkownikom aplikacji mobilnych. Od teraz będzie ona nosić nazwę Twitter Audience Platform i stanie się dostępna dla reklamodawców na całym świecie.
0 1 0 0 0 25.08.2015Ranking marek na polskim Snapchacie – Hash.fmOrange Polska, Eska TV oraz Coca-Cola Polska – te marki znalazły się na podium rankingu najpopularniejszych marek na polskim Snapchacie. Zestawienie przygotowała agencja Hash.fm.
0 2 0 0 0 25.08.2015PSMM: Milion złotych na przystawkę. Dorota Wellman i Lidl w doniesieniach medialnychKarol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki zostanie Dorota Wellman. Kampanię z jej udziałem zaplanowano na 3 września, a już teraz dzięki prezenterce marka zyskała promocję wartą prawie milion złotych – podsumowuje Press-Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 25.08.2015Ikea przekonuje, że „drobne rzeczy nadają życiu smak”. Kampania promująca katalog na 2016 rok (wideo)Katalog Ikei na 2016 r. jest już dostępny w Polsce. Tym razem poświęcony jest kuchni i temu, co z nią związane. Rusza kampania promująca publikację.
0 2 0 0 0 25.08.2015Polska na rowerach – ARC Rynek i Opinia (infografika)Ponad połowa rowerzystów (64%) traktuje rower jako środek komunikacji, przede wszystkim ze względu na szybkość przemieszczania się i wygodę. Swoje dwa kółka badani najczęściej (52%) kupują w stacjonarnych sklepach rowerowych. Najpopularniejsze są rowery miejskie i górskie. Co trzeci respondent (29%) nie zna marki swojego jednośladu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.