0 1 0 0 0 30.07.2015USP Zdrowie rozstrzygnęło przetarg mediowyFirma USP Zdrowie wybrała dom mediowy Mets do planowania oraz zakupu mediów. Do końca 2015 r. działania te poprowadzi Starcom.
0 2 0 0 0 30.07.2015Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych – badanie KPMGZaufanie konsumentów będzie jednym z głównych czynników sukcesu firm w ciągu najbliższych lat – uważa 65% kadry kierowniczej przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowanie zaufania konsumentów za jedno z największych wyzwań, zaraz po ekspansji i wzroście sprzedaży. To wnioski z międzynarodowego badania KPMG i The Consumer Goods Forum.
0 1 0 0 0 30.07.2015Urlop ze smartfonem? – urządzenia mobilne podczas wakacji. Badanie Mobile Institute (infografika)Dla 62% respondentów badania Mobile Institute WiFi w hotelu to rzecz, od której zależy, czy pojadą w dane miejsce. 42% Polaków będzie podczas wakacji aktywnie używać mediów społecznościowych, 65% dzielić się zdjęciami, a 39% zamelduje się przynajmniej raz w ciekawym miejscu.
0 1 0 0 0 30.07.2015Druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych4 września w Gdyni rozpocznie się Druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych. Następnie ekspozycja przeniesie się do Warszawy i Wrocławia. To wydarzenie, którego celem jest zaprezentowanie szerokiej publiczności polskich znaków graficznych, a także przybliżenie historii polskiej grafiki użytkowej.
0 3 0 0 1 30.07.2015Jak piją internauci? Raport IRCenterInternauci chętnie publikują w mediach społecznościowych wpisy na temat swoich zwyczajów i zachowań. Dotyczy to też sposobów spędzania wolnego czasu, w te zaś często wpleciona jest konsumpcja alkoholu. IRCenter przyjrzał się zjawisku digital drinking.
0 1 0 0 0 30.07.2015Najbogatsi w świecie reklamy – ranking „Business Insidera”Globalne wydatki na reklamę w 2014 r. wzrosły o 3,9% do poziomu 513 mld dol. – wynika z badania GroupM. Wzrosły też wynagrodzenia szefów agencji. „Business Insider” sprawdził, ile zarobili najbogatsi z nich.
1 2 0 0 0 29.07.2015Bosch promuje sprzęt AGD do zabudowy (wideo)Ruszyła kampania reklamowa nowej linii AGD do zabudowy Bosch Serie 8. Działania potrwają 6 miesięcy i zakładają obecność w prasie, telewizji oraz aktywność reklamową w Internecie.
1 1 0 0 0 29.07.2015„Dopalacze kradną życie” – ostrzega Komenda Główna Policji (wideo)W ramach programu „Profilaktyka a Ty” Komendy Głównej Policji wolontariusze zrealizowali spot „Taki z ciebie mocarz”. To część ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, zatytułowanej „Dopalacze kradną życie”.
1 1 0 0 0 29.07.2015Nowa wersja „Dni, których jeszcze nie znamy” w reklamie Nationale-Nederlanden (wideo)Nationale-Nederlanden TUnŻ (wcześniej ING TUnŻ) rozpoczęło kampanię pod hasłem „Twoje życie jest ważne”. Głównymi bohaterami spotów są nastolatkowie, którzy wykonują w nowej wersji znany utwór z repertuaru Marka Grechuty.
1 1 0 0 0 29.07.2015Orange Finanse promowane w pokoju wyzwań (wideo)W ramach kampanii prezentującej zastosowanie płatności mobilnych Blik i NFC w aplikacji Orange Finanse przygotowano dwudniową akcję ambientową. Przed uczestnikami postawiono wyzwanie – wydostanie się z zamkniętego pokoju wyzwań poprzez rozwiązanie szeregu zagadek w wyznaczonym czasie.