PSMM: Milion złotych na przystawkę. Dorota Wellman i Lidl w doniesieniach medialnych
  • 0
  • 2
25.08.2015

PSMM: Milion złotych na przystawkę. Dorota Wellman i Lidl w doniesieniach medialnych

Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki zostanie Dorota Wellman. Kampanię z jej udziałem zaplanowano na 3 września, a już teraz dzięki prezenterce marka zyskała promocję wartą prawie milion złotych – podsumowuje Press-Service Monitoring Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2015

Czy wyobrażamy sobie wakacje i ich planowanie bez Internetu? Badanie GfK (infografika)

56% Polaków uważa Internet za niezwykle przydatny w trakcie planowania wakacji, a 95% używa go także w czasie wyjazdu. 69% turystów poszukuje online wakacyjnych ofert, a 63% szczegółowych informacji związanych z celem podróży. Dla 20% respondentów dostęp do WiFi jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o wyborze miejsca pobytu – wynika z badania GfK na zlecenie firmy PayPal.