0 1 0 0 0 22.01.2015CDP.pl otwiera nowy serwis i rozpoczyna dystrybucję wysyłkową22 stycznia podczas konferencji spółka CDP.pl zaprezentowała nowy projekt internetowy. Platforma w odmienionej wersji będzie prowadzić nie tylko dystrybucję cyfrową, ale i sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową.
2 1 0 0 0 22.01.2015Powraca kampania Ikei „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” (wideo)1 lutego rozpocznie się druga edycja kampanii „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców”. W jej ramach część zysku ze sprzedaży żarówek LED Ikea będzie przekazywać na oświetlanie obozów dla uchodźców.
0 3 0 0 0 22.01.2015Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej? – Blink.plNajwięcej trzeba zapłacić za kliknięcie w reklamę ukazującą się po wpisaniu słowa „wylewki” – 4,24 zł netto. Wydatki na reklamę w Google, symulowane dla statystycznego polskiego przedsiębiorstwa sprzedającego materiały budowlane (producenta, dystrybutora czy marketu), zbadała firma Blink.pl.
1 1 0 0 0 22.01.2015Ruszyła kampania pożyczki na 5% w Alior Banku (wideo)Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z oprocentowaniem 5%. Działania prowadzone są m.in. w telewizji.
0 1 0 0 0 22.01.2015Podlaskie będzie promować się za 2,5 mln złWojewództwo podlaskie rozstrzygnęło przetarg na realizację kampanii promocyjnej. Kontrakt opiewa na 2,5 mln zł. Działania rozpoczną się na początku lutego, a poprowadzi je agencja Mr Target.
0 1 0 0 0 22.01.2015Proama i Generali wybrały dom mediowyOd stycznia przygotowywaniem i realizacją zintegrowanej strategii oraz obsługą mediową firm ubezpieczeniowych Proama i Generali zajmuje się Carat.
1 1 0 0 0 22.01.2015Danuta Stenka i niedowidząca Ola ponownie zachęcają do przekazywania 1% podatku Stowarzyszeniu „Tęcza” (wideo)Danuta Stenka oraz 4-letnia Ola, podopieczna Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”, są głównymi bohaterkami kampanii „Zobacz. Niewidome dzieci”. Celem akcji jest pomoc niewidomym i słabowidzącym dzieciom.
1 1 0 0 0 22.01.2015Subway z kampanią „New York Favourites” (wideo)Od 5 stycznia trwa ogólnopolska kampania marki Subway. Działania pod hasłem „New York Favourites” promują kanapki Italian B.M.T. i B.L.T.
1 1 0 0 0 22.01.2015Krakuski znów promują „Rytuały przyjemności” (wideo)20 stycznia rozpoczęła się kampania promująca ciastka Krakuski. Działania zaplanowane są na cały 2015 r.
0 1 0 0 0 21.01.2015Novartis Consumer Healthcare powierza Saatchi & Saatchi Poland obsługę w regionie Europy ŚrodkowejZ początkiem stycznia Novartis Consumer Healthcare rozszerza zakres współpracy z Saatchi & Saatchi Poland o 17 rynków z regionu Europy Środkowej. Obsługa obejmie wszystkie marki OTC z portfolio firmy, m.in. Voltaren, Fenistil, Theraflu, Otrivin, Vibrocil, Venoruton, Lamisil i Cataflam.