0 1 0 0 0 8.09.2015Starcom Mediavest Group wprowadza w Polsce markę SMG PMAgencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku markę SMG PM. Zintegrowała pod nią wszystkie kompetencje i zasoby związane z marketingiem efektywnościowym.
0 1 0 0 0 8.09.2015AmRest wybrał agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej w PolsceFirma AmRest – niezależna sieć lokali m.in. takich marek jak KFC, Starbucks, Burger King, Pizza Hut – rozpoczyna współpracę z On Board Ecco Network. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji korporacyjnej spółki na polskim rynku, organizacją wydarzeń specjalnych oraz wspieraniem aktywności biura prasowego.
0 1 0 0 0 8.09.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZdobądź kompleksową wiedzę o budowaniu silnych marek z Architektem marki!Trwają zapisy na IV edycję studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego. Jeśli chcesz nauczyć się, jak budować silne marki, skorzystaj z zaproszenia Uczelni Łazarskiego i dołącz do grupy, która rozpocznie zajęcia już w październiku. 21 różnych przedmiotów, 21 różnych kompetencji przekazywanych przez 20 praktyków. Zapraszamy!(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 7.09.2015Kampania reklamowa Orange Energia (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca usługi dostawcy energii elektrycznej Orange Energia. W reklamie występuje Małgorzata Kożuchowska jako Natalia Boska – bohaterka serialu „Rodzinka.pl”.
0 4 0 0 0 7.09.2015IX Targi e-Handlu już za miesiąc14 października na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IX edycja Targów e-Handlu. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z ofertą blisko 150 wystawców z Polski i zagranicy.
0 1 0 0 0 7.09.2015Forum Nowe Japońskie Technologie 2015. „Foto. Animacja. Grafika”23 października w Krakowie odbędzie się po raz drugi Forum Nowe Japońskie Technologie. Tegoroczna edycja poświęcona będzie m.in. takim zagadnieniom, jak postprodukcja w fotografii, animacja 3D, digital painting czy obróbka cyfrowa.
2 1 0 0 0 7.09.2015Virgin Mobile zachęca: „Daj się rozpieścić” (wideo)Operator Virgin Mobile rozpoczyna nową odsłonę kampanii reklamowej pakietu „#BezLimitu za 29 zł”. Bohaterką spotu jest babcia – symbol dobroci i opiekuńczości.
0 1 0 0 0 7.09.2015BOŚ wybrał dwie firmy do obsługi mediowejBank Ochrony Środowiska rozstrzygnął konkurs na planowanie oraz zakup mediów. Do współpracy wybrał dwa domy mediowe: Value Media (część Group One) i Havas Media.
0 2 0 0 0 7.09.2015Dom badawczy Maison: Żytnia Extra nie straciła dobrej reputacjiKampania reklamowa „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią” wymknęła się spod kontroli i odbiła głośnym echem w mediach. Wizerunkowo jednak marka nie straciła wiele – wynika z badania opinii przeprowadzonego przez dom badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand”.
1 1 0 0 0 7.09.2015Bank Millennium promuje możliwość przechowywania kart lojalnościowych w mobilnej aplikacji (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca aplikację mobilną Banku Millennium, która umożliwia przechowywanie kart lojalnościowych. O jej zaletach opowiada Radosław Kotarski – prowadzący internetowy program „Polimaty”.