Zdobądź kompleksową wiedzę o budowaniu silnych marek z Architektem marki!
  • 0
  • 1
8.09.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Zdobądź kompleksową wiedzę o budowaniu silnych marek z Architektem marki!

Trwają zapisy na IV edycję studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego. Jeśli chcesz nauczyć się, jak budować silne marki, skorzystaj z zaproszenia Uczelni Łazarskiego i dołącz do grupy, która rozpocznie zajęcia już w październiku. 21 różnych przedmiotów, 21 różnych kompetencji przekazywanych przez 20 praktyków. Zapraszamy!
(Informacja promocyjna)

Studenci kierunku Architekt marki Uczelni Łazarskiego otrzymują konkretny zawód i szerokie kompetencje z zakresu budowania marki, jak m.in. analiza kondycji marki, wyznaczanie celów, umiejętności tworzenia planów rozwoju, zarządzanie rachunkiem zysków i strat, umiejętności współpracy z agencjami i wiele innych.

Na każdych zajęciach uczą się, jak trwale budować przewagę konkurencyjną marek, bez względu na branżę, którą reprezentują.

Zajęcia prowadzone są tylko przez praktyków z wieloletnim stażem. Absolwenci studiów znacząco podnoszą swoje kompetencje, co powoduje, że są bardziej konkurencyjni na rynku pracy. Przekłada się to na awanse i podwyżki.

Rekrutacja trwa do wyczerpania limitu miejsc. Więcej informacji na stronie: www.lazarski.pl.

Co mówią o studiach absolwenci Architekta marki?


Studia podyplomowe Architekt marki z założenia miały być dla mnie sposobem na zdobycie wiedzy i wykształcenia kierunkowego do doświadczenia, jakie miałam jako marketingowiec małej firmy, ale to, co otrzymałam na studiach, przerosło moje oczekiwania.

Program obejmuje zarówno naukę tworzenia strategii marki i przekładania jej na komunikację w poszczególnych kanałach z klientem docelowym, jak i przygotowanie do współpracy z agencjami reklamowymi, PR i domami mediowymi.

Prowadzący to praktycy z sukcesami w branży, którzy swoją wiedzą i osobowością angażowali nas w rozwiązywanie case’ów, co świetnie sprawdzało zdobytą na zajęciach wiedzę teoretyczną w praktyce i pobudzało kreatywność. Różnorodne doświadczenie wykładowców pozwoliło mi zobaczyć markę od strony sprzedaży, P&L, strategii, komunikacji i PR. Dzięki temu mogę lepiej współpracować z poszczególnymi działami w firmie, wykorzystując efekt synergii.

Z całą pewnością mogę polecić studia Architekt marki jako sposób na zdobycie lub ugruntowanie wiedzy i umiejętności zarządzania marką.

Joanna Wilk – manager marki w firmie odzieżowej, absolwentka III edycji studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego

Rodzina, przyjaciele, praca, pasje i życie w ciągłym biegu nie zawsze pozwalają nam na studiowanie obszernej literatury lub filtrowanie masy internetowych treści.

Architekt marki to alternatywa dla wszystkich tych, którzy szukają esencji wiedzy podanej przez najlepszych praktyków z branży. Warsztaty prowadzone są przez ludzi z pasją, którzy zawsze są otwarci na dyskusję. Nie ma nic prostszego, niż tylko przyjść i czerpać garściami.

Wyjątkowy program stworzony przez Małgorzatę Lisowską zawiera w pigułce wszystko to, co powinien wiedzieć młody manager, który rozpoczyna karierę z budowaniem silnych marek. To nie tylko wiedza, to również miło spędzony czas.

Michał Burcon – product development manager w międzynarodowej sieci handlowej, absolwent III edycji studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego

Do wyboru studiów na kierunku Architekt marki skłoniła mnie przede wszystkim wspaniała kadra wykładowców. To wieloletni praktycy, najlepsi fachowcy w swoich specjalizacjach, o czym świadczą nie tyle ich stanowiska, ile osiągnięcia zawodowe. Wszyscy bez wyjątku to pasjonaci, oddani swojej pracy oraz ludzie, którzy mają ogromną chęć dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniami w sposób prosty, miły i przyjemny.

Poza wiedzą na temat kompleksowego zarządzania i budowania silnej marki w rozumieniu produktowym wyniosłem z tych studiów również wiedzę na temat budowania marki osobistej. Nie sposób jednak w kilku krótkich zdaniach wymienić wszystkich zalet tego kierunku i wykładowców (z Małgorzatą Lisowską na czele), dzięki którym on powstał.

Damian Misiak – repro department manager, Chespa, absolwent III edycji studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego

(Informacja promocyjna)

7 września 2015