- 0
- 1
Zdobądź kompleksową wiedzę o budowaniu silnych marek z Architektem marki!
Trwają zapisy na IV edycję studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego. Jeśli chcesz nauczyć się, jak budować silne marki, skorzystaj z zaproszenia Uczelni Łazarskiego i dołącz do grupy, która rozpocznie zajęcia już w październiku. 21 różnych przedmiotów, 21 różnych kompetencji przekazywanych przez 20 praktyków. Zapraszamy!
(Informacja promocyjna)
Studenci kierunku Architekt marki Uczelni Łazarskiego otrzymują konkretny zawód i szerokie kompetencje z zakresu budowania marki, jak m.in. analiza kondycji marki, wyznaczanie celów, umiejętności tworzenia planów rozwoju, zarządzanie rachunkiem zysków i strat, umiejętności współpracy z agencjami i wiele innych.
Na każdych zajęciach uczą się, jak trwale budować przewagę konkurencyjną marek, bez względu na branżę, którą reprezentują.
Zajęcia prowadzone są tylko przez praktyków z wieloletnim stażem. Absolwenci studiów znacząco podnoszą swoje kompetencje, co powoduje, że są bardziej konkurencyjni na rynku pracy. Przekłada się to na awanse i podwyżki.
Rekrutacja trwa do wyczerpania limitu miejsc. Więcej informacji na stronie: www.lazarski.pl.
Co mówią o studiach absolwenci Architekta marki?
Studia podyplomowe Architekt marki z założenia miały być dla mnie sposobem na zdobycie wiedzy i wykształcenia kierunkowego do doświadczenia, jakie miałam jako marketingowiec małej firmy, ale to, co otrzymałam na studiach, przerosło moje oczekiwania. Program obejmuje zarówno naukę tworzenia strategii marki i przekładania jej na komunikację w poszczególnych kanałach z klientem docelowym, jak i przygotowanie do współpracy z agencjami reklamowymi, PR i domami mediowymi. Prowadzący to praktycy z sukcesami w branży, którzy swoją wiedzą i osobowością angażowali nas w rozwiązywanie case’ów, co świetnie sprawdzało zdobytą na zajęciach wiedzę teoretyczną w praktyce i pobudzało kreatywność. Różnorodne doświadczenie wykładowców pozwoliło mi zobaczyć markę od strony sprzedaży, P&L, strategii, komunikacji i PR. Dzięki temu mogę lepiej współpracować z poszczególnymi działami w firmie, wykorzystując efekt synergii. Z całą pewnością mogę polecić studia Architekt marki jako sposób na zdobycie lub ugruntowanie wiedzy i umiejętności zarządzania marką. Joanna Wilk – manager marki w firmie odzieżowej, absolwentka III edycji studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego |
Rodzina, przyjaciele, praca, pasje i życie w ciągłym biegu nie zawsze pozwalają nam na studiowanie obszernej literatury lub filtrowanie masy internetowych treści. Architekt marki to alternatywa dla wszystkich tych, którzy szukają esencji wiedzy podanej przez najlepszych praktyków z branży. Warsztaty prowadzone są przez ludzi z pasją, którzy zawsze są otwarci na dyskusję. Nie ma nic prostszego, niż tylko przyjść i czerpać garściami. Wyjątkowy program stworzony przez Małgorzatę Lisowską zawiera w pigułce wszystko to, co powinien wiedzieć młody manager, który rozpoczyna karierę z budowaniem silnych marek. To nie tylko wiedza, to również miło spędzony czas. Michał Burcon – product development manager w międzynarodowej sieci handlowej, absolwent III edycji studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego |
Do wyboru studiów na kierunku Architekt marki skłoniła mnie przede wszystkim wspaniała kadra wykładowców. To wieloletni praktycy, najlepsi fachowcy w swoich specjalizacjach, o czym świadczą nie tyle ich stanowiska, ile osiągnięcia zawodowe. Wszyscy bez wyjątku to pasjonaci, oddani swojej pracy oraz ludzie, którzy mają ogromną chęć dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniami w sposób prosty, miły i przyjemny. Poza wiedzą na temat kompleksowego zarządzania i budowania silnej marki w rozumieniu produktowym wyniosłem z tych studiów również wiedzę na temat budowania marki osobistej. Nie sposób jednak w kilku krótkich zdaniach wymienić wszystkich zalet tego kierunku i wykładowców (z Małgorzatą Lisowską na czele), dzięki którym on powstał. Damian Misiak – repro department manager, Chespa, absolwent III edycji studiów podyplomowych Architekt marki Uczelni Łazarskiego |
(Informacja promocyjna)