Dom badawczy Maison: Żytnia Extra nie straciła dobrej reputacji
  • 0
  • 2
7.09.2015

Dom badawczy Maison: Żytnia Extra nie straciła dobrej reputacji

Kampania reklamowa „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią” wymknęła się spod kontroli i odbiła głośnym echem w mediach. Wizerunkowo jednak marka nie straciła wiele – wynika z badania opinii przeprowadzonego przez dom badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2015

4 września 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2015

Medialność miast serialowych (raport PSMM)

Press-Service Monitoring Mediów po raz piąty sprawdził, jaki efekt w mediach przynosi lokowanie miejscowości w telewizyjnych produkcjach. Koniem pociągowym zestawienia obejmującego doniesienia medialne na temat miast w kontekście seriali z I kwartału br. okazało się „Prawo Agaty”. Produkcja zaowocowała 877 publikacjami dla Warszawy oraz 502 dla Gdańska. Tym samym miasta te zajęły pierwszą i trzecią lokatę w podsumowaniu.