1 1 0 0 0 2.09.2015Andrzej Wrona, Karol Kłos i Stéphane Antiga w reklamie Plusa (wideo)Plus promuje ofertę Internetu „Ja+ Power LTE 2.0”, która dostępna będzie od 3 września. W spocie ponownie wystąpili polscy siatkarze. Tym razem są to Andrzej Wrona i Karol Kłos. Towarzyszy im Stéphane Antiga.
0 1 0 0 0 2.09.2015Jacek Szulecki w jury festiwalu Eurobest 2015Ruszyły zgłoszenia do Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest, który w tym roku będzie miał miejsce w Antwerpii. Prace można zgłaszać do 25 września. W gronie jury w kategorii Outdoor/Radio zasiądzie Jacek Szulecki, executive creative director z McCann Warsaw.
1 1 0 0 0 2.09.2015Santander Consumer Bank promuje nową lokatę (wideo)1 września Santander Consumer Bank rozpoczął kampanię reklamową. Po raz kolejny zachęca do długoterminowego oszczędzania.
0 4 0 0 0 2.09.2015Bieganie najpopularniejszą dyscypliną uprawianą przez Polaków – ARC Rynek i OpiniaPonad połowa Polaków (64%) deklaruje, że uprawia sport. 44% respondentów trenuje regularnie, przynajmniej raz w tygodniu. Najpopularniejszą uprawianą dyscypliną jest bieganie, które wybiera 32% osób – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
1 2 0 0 0 2.09.2015Google odświeża logo (wideo)1 września na oficjalnym blogu Google zaprezentowano odmienione logo. Po 17 latach zmianie uległ font.
0 1 0 0 0 2.09.2015Szczegółowe uzasadnienie zarzutów – nowa procedura UOKiKOd 1 września UOKiK będzie przedstawiał przedsiębiorcom szczegółowe uzasadnienie zarzutów. Nowa procedura realizuje jeden z głównych elementów misji urzędu – zapewnienie w postępowaniach sprawiedliwości proceduralnej, w tym prawa do obrony. Wyjaśnienia dla uczestników rynku będą publikowane na stronie WWW UOKiK.
1 1 0 0 1 2.09.2015Talk-show w TVP1 głównym punktem kampanii Lidla z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą (wideo)Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – zaproponuje format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i goście”, emitowany w TVP1. Bohaterowie kampanii będą gotować i rozmawiać z zaproszonymi gośćmi.
0 1 0 0 0 1.09.2015Polmos Bielsko-Biała poszukuje agencji do prowadzenia fan page’a Żytniej ExtraPo publikacji zdjęcia dokumentującego wydarzenia tzw. zbrodni lubińskiej na facebookowym profilu marki Żytnia Extra firma Polmos Bielsko-Biała zdecydowała się rozwiązać umowę z agencją prowadzącą jej fan page. Jak podaje serwis Press, teraz szuka nowej agencji do obsługi w tym serwisie.
2 1 0 0 0 1.09.2015Piłkarze i Robert Kubica w kampanii wizerunkowej Grupy Lotos (wideo)1 września wystartowała kampania wizerunkowa Grupy Lotos z udziałem piłkarskiej reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. To nowa odsłona działań mających pokazać, w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.
0 1 0 0 0 1.09.2015Wieprzowina z Europy będzie promowana w Japonii i KanadzieW Japonii i Kanadzie rozpocznie się kampania „Rozsmakuj się w Europie”, promująca europejską wieprzowinę. Zostanie przygotowana na zlecenie Związku „Polskie mięso” zrzeszającego blisko 70 polskich producentów branży mięsnej oraz Agencji Rynku Rolnego. Zrealizują ją: dom mediowy SPC House of Media i agencja reklamowa Legend Group.