1 3 0 0 0 22.01.2016„#Be The 1” – Castrol mecenasem młodych zawodników motocyklowych (wideo)Marka Castrol zaangażowała początkujących zawodników sportów motorowych w kilkumiesięczną akcję „#Be The 1”. Trzech zwycięzców otrzyma wsparcie marki w 2016 r.
0 1 0 0 0 22.01.2016PKO BP przygotowuje się do wyboru agencji reklamowychPKO Bank Polski przygotowuje się do przeprowadzenia postępowania zakupowego na wybór agencji reklamowych. Obecnie rolę wiodącej agencji reklamowej marki pełni DDB & Tribal, z którą umowa wygasa w październiku 2016 r. Agencją wspierającą jest Fat Baby, z którą umowa wygasa w kwietniu 2016 r.
1 1 0 0 0 22.01.2016Grecki spór o pogodę w kampanii biura podróży Grecos Holiday (wideo)Od 21 grudnia 2015 r. trwa ogólnopolska telewizyjna kampania Grecos Holiday, pod hasłem „First Deal“. Rozwija dotychczasową strategię opartą na greckim sporze.
0 1 0 0 0 21.01.2016Forum e-Commerce startuje 16 lutegoCzy omnichannel to nowa metodologia sprzedaży? Kim jest nowoczesny konsument? Jakie rozwiązania wybrać, by odnieść sukces w e-biznesie? Na te m.in. pytania spróbują odpowiedzieć eksperci w czasie Forum e-Commerce. Odbędzie się ono 16 i 17 lutego, podczas targów e-Solutions w Warszawie.
0 1 0 0 0 21.01.2016Multiscreening: 70% polskich internautów korzysta z wielu ekranów – badanie Mindshare (infografika)Multiscreening dotyczy blisko 70% użytkowników Internetu. Głównym ekranem dzielonym z innymi wciąż pozostaje telewizor, jednak na znaczeniu coraz bardziej zyskują urządzenia mobilne. Kluczowe trendy w tym obszarze oraz ich wpływ na działania reklamodawców prezentuje badanie domu mediowego Mindshare Polska.
0 1 0 0 0 21.01.2016Grupa Multimedia Polska rozpoczyna współpracę z agencją PZLPrzetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Grupy Multimedia Polska – ogólnopolskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych – wygrał PZL. Umowa dotyczy stałej współpracy.
0 2 0 0 0 21.01.2016Kujawski w kampanii „Przepisy z szuflady” składa hołd babciomMarka Kujawski rozpoczęła kampanię „Przepisy z szuflady”. Jej ideą jest zebranie tradycyjnych, rodzinnych przepisów i przeniesienie ich w cyfrowy świat. Pierwszy etap – „Chwała babciom!” – związany jest z przypadającym 21 stycznia świętem.
0 1 0 0 0 21.01.2016Castorama powierza obsługę ATL agencji GongZakończył się kilkuetapowy przetarg Castoramy na obsługę budżetu kreatywnego w ramach komunikacji ATL. Wygrała go agencja Gong (Group One).
0 1 0 0 0 21.01.2016Vision Express przedłuża współpracę z agencją San MarkosMarka Vision Express będzie kontynuować współpracę z San Markos. Agencja poprowadzi obsługę full service, łącznie z działaniami w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 21.01.2016Blueberry Group zmienia się w Agencję WarszawaAgencja Blueberry w obliczu nadchodzących wyzwań oraz perspektyw rozwoju zmienia nazwę na Agencja Warszawa. Wprowadza też zmiany w swojej strukturze.