Rainbow Tours zmienia wizerunek i promuje ofertę „Lato 2016” - Marketing przy Kawie
Rainbow Tours zmienia wizerunek i promuje ofertę „Lato 2016”
  • 0
  • 4
6.10.2015

Rainbow Tours zmienia wizerunek i promuje ofertę „Lato 2016”

Biuro podróży Rainbow Tours zmienia dotychczasowy wizerunek. Symbolem zmian staje się litera R oraz skrócona nazwa: Rainbow. Działaniom towarzyszy promocja oferty na lato 2016 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 października 2015