0 1 0 0 0 23.02.2015Pokolenie Y oczekuje, że biznes będzie rozwiązywał problemy świata – raport Deloitte (infografika)W ciągu najbliższych 10 lat pokolenie Y ma stanowić 75 proc. siły roboczej na świecie. Tym samym jego wpływ na kształt biznesu rośnie. Milenialsi dostrzegają jednak ogromną przepaść pomiędzy oczekiwaniami wobec firm a ich rzeczywistym działaniem na rzecz społeczności lokalnych – wynika z badań, których wyniki zawarto w raporcie „The 2015 Deloitte Millennial Survey. Mind the gaps”.
4 8 0 0 0 23.02.2015Ewa Farna i Zakopower promują Stan Darmowy w Play (wideo)Play rozpoczął kolejną kampanię promującą ofertę Stan Darmowy. Tym razem w reklamach pojawiły się nowe gwiazdy – Ewa Farna i Sebastian Karpiel-Bułecka z zespołem Zakopower.
0 1 0 0 1 21.02.2015WOM w Internecie kluczowy dla sukcesu kasowego filmuIntensywność sieciowego word-of-mouth w ciągu trzech tygodni przed premierą filmu jest wyznacznikiem sukcesu kasowego podczas weekendu otwarcia. Wpływa na sukces bardziej niż wskazania Amerykańskiej Akademii Filmowej – wynika z badań, których wyniki opublikował Journal of Advertising Research.
0 1 0 0 0 20.02.2015Czym żyła Polska w 2014 r. – podsumowanie SentiOne i GfK (infografika)Nie zawsze to, o czym mówimy najwięcej, uważane jest za najistotniejsze – wynika z analizy SentiOne i GfK. Kanonizacja Jana Pawła II wskazana została przez respondentów jako najważniejsze wydarzenie 2014 r. Najczęściej jednak w Internecie rozmawiano o konflikcie na Ukrainie oraz o mundialu.
0 1 0 0 0 20.02.2015Discovery Polska i ZPR Media wstępują do IAA PolskaZarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona członków organizacji polski oddział Discovery Communications oraz ZPR Media.
0 1 0 0 0 20.02.2015PARP wybrała realizatora kampanii online promującej markę Polska i polską gospodarkę za granicąAgencja ClickAd wygrała przetarg na zaplanowanie i realizację w Internecie kampanii promocyjno-informacyjnej „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”. Przetarg ogłoszony był przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Projekt nadzoruje Ministerstwo Gospodarki.
2 1 0 0 0 20.02.2015Startuje kampania „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia” (wideo)Grupa Generali Polska zaprezentowała nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
0 1 0 0 0 20.02.201512. spotkanie Komu Komunikacja 26 lutego w Krakowie26 lutego w Krakowie odbędzie się jubileuszowe – dwunaste – bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu rozdania Oscarów zaproszeni prelegenci zastanowią się nad specyfiką promowania kin i wydarzeń filmowych. Postarają się też odpowiedzieć na pytanie, czy kina i filmy nadal potrzebują PR-u w czasach wciąż rosnącej liczby widzów.
0 1 0 0 0 19.02.2015Rekordowe wydatki na promocję samorządów785 mln zł – tyle według wyliczeń Ministerstwa Finansów wyniosły w 2014 r. wydatki polskich samorządów na działania promocyjne. Same województwa wydały około 65 mln zł, zaś 32 największe miasta ponad 100 mln zł. Serwis Marketing Miejsca przeanalizował te wydatki.
2 1 0 0 0 19.02.2015Lubella rozpoczyna kampanię reklamową makaronów (wideo)Rozpoczęła się kampania „Smak to najważniejszy ze zmysłów. Lubella – poczuj różnicę!”. Marka podkreśla w niej walory makaronu.