0 2 0 0 0 10.09.2015Badanie Radio Track (czerwiec–sierpień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 10.09.2015Zapach zwycięstwa dla Effie Awards od firmy IMSJak pachnie zwycięstwo? Próbę odpowiedzi przedstawi IMS, firma specjalizująca się w marketingu sensorycznym. Stworzony przez nią zapach zostanie zaprezentowany podczas gali wręczenia Effie Awards 12 października.
3 1 0 0 0 10.09.2015„TworzyMy atmosferę” – ogólnopolska kampania Ministerstwa Środowiska (wideo)Możemy wspólnie zmienić jakość otaczającego nas powietrza – to główne przesłanie rozpoczętej 9 września kampanii „TworzyMy atmosferę”, zorganizowanej przez Ministerstwo Środowiska. Jej celem jest zachęcenie Polaków do działań ograniczających emisję szkodliwych dla zdrowia zanieczyszczeń powietrza.
0 1 0 0 0 10.09.2015„M-commerce. Kupuję mobilnie” – raport e-IzbyJakie są oczekiwania współczesnego konsumenta? Gdzie najczęściej kupujemy wielokanałowo? Jakie urządzenia towarzyszą nam w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej „M-commerce. Kupuję mobilnie”. Badanie na zlecenie e-Izby przeprowadził Mobile Institute.
1 1 0 0 0 10.09.2015Pierwsza kampania Mentosów Choco (wideo)Ruszyła kampania reklamowa cukierków Mentos Choco „Czeko pragniesz”. Działania są prowadzone w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie. Ich celem jest poinformowanie o nowym wariancie smakowym produktu – toffi z czekoladą.
0 1 0 0 0 10.09.2015Targi Reklama360 wkrótce w Poznaniu29 września rozpoczną się trzydniowe Targi Reklama360. Tematem przewodnim wydarzenia będzie personalizacja.
0 2 0 0 0 10.09.2015„Fanpage Trends” – sierpień 2015 (infografika)Wakacje na Facebooku zagościły dopiero w zeszłym miesiącu. O ile analizowane przez Sotrendera profile publikowały zdecydowanie więcej w lipcu niż w czerwcu, o tyle liczba postów w sierpniu wyniosła nieco ponad 279 tys., czyli niemal o 3% mniej – wynika z raportu „Fanpage Trends”.
0 5 0 0 0 9.09.2015IMM: W II kwartale branża finansowa budzi się z zimowego letarguRozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory – na takie wątki w przekazach reklamowych postawiły banki i instytucje finansowe w II kwartale 2015 r. Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, reklamodawcy z branży finansowej przeznaczyli na promocję 437 mln zł.
0 1 0 0 0 9.09.2015Mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych na InstagramieInstagram wprowadza mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych, dzięki któremu usługa ma stać się dostępna zarówno dla dużych firm, jak i tych z sektora MŚP. Od 30 września opcje reklamowe będą dostępne globalnie.
0 1 0 0 0 9.09.2015Raport IAB Polska na temat Internetu RzeczyInternet Rzeczy staje się coraz popularniejszy i dzięki dynamicznemu rozwojowi urządzeń może stać się jednym z głównych motorów rozwojowych światowej gospodarki przyszłości. Raport IAB Polska zawiera wyniki przeprowadzonego w Polsce badania w całości poświęconego temu zagadnieniu