3 3 0 0 0 28.01.2016Mitsubishi promuje wyprzedaż rocznika 2015 (audio)„Odkryj okazje – wyprzedaż rocznika 2015” to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej Mitsubishi Motors. W ramach kilkutygodniowych działań promowana jest oferta wyprzedażowa modeli z 2015 r.
0 1 0 0 0 28.01.2016Twitter w Polsce – podsumowanie 2015 r. według Sotrendera (infografika)Twitter rośnie najszybciej z trzech najpopularniejszych serwisów społecznościowych. W ubiegłym roku liczba jego użytkowników w Polsce wzrosła o ponad 30%. Sotrender podsumowuje minione 12 miesięcy w serwisie.
1 3 0 0 1 28.01.2016Puszysta Barbie w kolekcji Fashionistas (wideo)Barbie wzbogaca kolekcję Fashionistas o trzy nowe sylwetki lalek – wysoką, krągłą i drobną, wraz z całą gamą nowych karnacji, fryzur oraz ubranek. Premiera tych zabawek odbyła się 28 stycznia.
0 1 0 0 0 28.01.2016Znamy laureatów XI edycji WebstarfestivaluZakończyła się XI edycja Webstarfestivalu – konkursu dla branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze strony i kreacje w Internecie. W tegorocznej edycji decyzją Akademii Internetu, składającej się z założycieli projektu oraz zwycięzców poprzednich edycji, nagrody zostały przyznane w 19 kategoriach.
1 1 0 0 0 28.01.2016Nike startuje z serialem o zmaganiach Margot i Lily (wideo)Nike rozpoczyna rok premierą produkcji „Margot kontra Lily – lepsza ja”. To ośmioodcinkowy serial, który ma dostarczać kobietom motywacji do podejmowania nowych wyzwań, wyjścia poza osobistą strefę komfortu oraz realizowania własnych celów treningowych.
0 2 0 0 0 28.01.2016W 2015 r. Facebook zwiekszył przychody o 44%Facebook przedstawił sprawozdanie finansowe za ostatni kwartał, cały 2015 r. oraz najnowsze dane dotyczące społeczności. Liczba aktywnych użytkowników miesięcznie sięgnęła 1,59 mld, natomiast każdego dnia aktywnych jest ponad 1,04 mld osób. W ciągu całego 2015 r. przychody serwisu wyniosły 17,9 mld dol. – o 44% więcej w stosunku do poprzedniego roku.
0 1 0 0 0 28.01.2016Rusza konkurs na logo Expo 2022 w PolsceRozpoczął się konkurs na logo International Expo 2022. Zwycięski projekt będzie służyć promocji Polski, która ubiega się o organizację tego wydarzenia w Łodzi. Konkurs ma charakter otwarty, jest dwuetapowy i międzynarodowy. Prace można nadsyłać do 19 lutego.
0 1 0 0 0 27.01.2016Zasięg Facebook Audience Network rozszerzony o mobilne strony internetoweFacebook Audience Network to usługa, dzięki której 2,5 mln aktywnych reklamodawców serwisu korzysta z formatów reklamowych poza Facebookiem i Instagramem. Od 27 stycznia jej zasięg został zwiększony o mobilne strony internetowe.
0 1 0 0 0 27.01.2016SMG z nowym podejściem do kreacji i content marketinguSMG pod marką SMG LiquidThread integruje wszystkie kompetencje i usługi związane z tworzeniem treści, kreacją, produkcją, mediami społecznościowymi i branded contentem. Zespół zarządzany przez Łukasza Borka liczy obecnie 70 osób.
0 4 0 0 0 27.01.2016Europejska kampania Drutexu z udziałem Lahma, Pirlo i BłaszczykowskiegoProducent okien Drutex rozpoczął nową kampanię reklamową. W rolach głównych występują Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Piłkarze ci są ambasadorami marki od 2014 r.