1 1 1 8.08.2016Michał Sadowski w kampanii BZ WBK (wideo)Do kampanii BZ WBK prezentującej rozwiązania bankowości mobilnej dołączył Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24. W ramach akcji powstaną dwa filmy, w których opowie on, jak aplikacja banku sprawdza się w różnych sytuacjach. Pierwszy ze spotów można oglądać od 5 sierpnia.
1 1 1 7.08.2016Ikea wyśmiewa fotografowanie jedzenia (wideo)Nowa reklama Ikei w zabawny sposób krytykuje popularny trend fotografowania jedzenia. Przenosi nas w czasie do XVIII wieku i pokazuje, jak przed epoką fotografii mógłby wyglądać proces produkcji i publikacji wizerunku potraw stojących na stole.
0 2 0 5.08.2016Koral poszukuje dziewczyn do nowej reklamyMarka Koral zapowiada, że w przyszłym roku powraca do reklam z udziałem gwiazd. Oprócz aktora, z którym kontrakt jest już podpisany, w spotach mają wystąpić 4 dziewczyny, które wygrają internetowy konkurs marki.
1 1 0 5.08.2016Gwiazda „Epoki lodowcowej” w spocie Legalnej KulturyPrzed seansami filmu „Epoka lodowcowa 5: Mocne uderzenie” w polskich kinach można zobaczyć spot, w którym leniwiec Sid głosem Cezarego Pazury zachęca widzów do wspólnego ratowania świata. To wynik bezprecedensowej zgody wytwórni Twentieth Century Fox Animation na bezpłatne wykorzystanie tej postaci.
0 12 0 5.08.2016Olimpijczycy i paraolimpijczycy w kampanii na citylightachDo połowy sierpnia na 400 przystankach w całej Polsce można zobaczyć kreacje z kampanii „Para.Olimpijczycy”. Działania rozpoczynają się wraz z inauguracją igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro i nawiązują do następującej po nich paraolimpiady.
1 1 0 5.08.2016Ciąg dalszy kampanii żeli Luksja Care Pro Men z Michałem Winiarskim (wideo)1 sierpnia ruszyła kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej z udziałem mistrza świata 2014, Michała Winiarskiego. Siatkarz w marcu br. został twarzą pierwszej męskiej linii żeli pod prysznic marki Luksja.
0 3 0 5.08.2016RL9 – wartość publikacji o nim w pół roku wyniosła pół miliarda złotychWartość publikacji o Robercie Lewandowskim w pierwszym półroczu 2016 r. została wyceniona na ponad pół miliarda złotych. Press-Service Monitoring Mediów podsumował obecność medialną RL9 w tym okresie.
1 1 0 5.08.2016I kto tu jest sprytnym kotem? – nowa kampania marki Felix (wideo)1 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Felix (Purina). Promuje ona nowy produkt Felix Senations Crunchy – mokrą karmę z chrupiącą posypką w porcjach na jeden raz.
0 1 0 5.08.2016Najbardziej rozpoznawalne serwisy e-handlu w Polsce. Badanie GemiusaKonkurencja pomiędzy poszczególnymi markami e-commerce w Polsce jest coraz większa. Które z nich są najbardziej rozpoznawalne wśród polskich internautów? Odpowiedź zawarto w opublikowanym w czerwcu raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”.
1 1 0 5.08.2016Nowy efektowny spot w „Unlimited Campaign” marki Nike„Unlimited You” to druga reklama w ramach nowej kampanii Nike. Cała seria krótkometrażowych filmów z udziałem gwiazd sportu pojawi się w sierpniu.