Europejska kampania Drutexu z udziałem Lahma, Pirlo i Błaszczykowskiego
  • 0
  • 0
27.01.2016

Europejska kampania Drutexu z udziałem Lahma, Pirlo i Błaszczykowskiego

Producent okien Drutex rozpoczął nową kampanię reklamową. W rolach głównych występują Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Piłkarze ci są ambasadorami marki od 2014 r.

Działania prowadzone będą w mediach w Polsce, Niemczech i we Włoszech. Mają przede wszystkim podkreślić walory produktów firmy, ale także wzmocnić rozpoznawalność Drutexu i pozycjonować go jako czołowe przedsiębiorstwo w branży.

W layoutach reklamowych wykorzystano zarówno indywidualne wizerunki piłkarzy, jak i zdjęcia grupowe.

Cechy okien przedstawiane są w powiązaniu z osobistymi przymiotami poszczególnych piłkarzy i atutami wynikającymi z ich narodowości. Philipp Lahm to precyzja, Jakub Błaszczykowski – wytrzymałość, zaś Andrea Pirlo – elegancja.

Akcja stanowi kontynuację poprzedniej kampanii – „Okna Drutex – wybór mistrzów”. Hasło „Precyzja, wytrzymałość, elegancja w oknie” ma oddawać nową ideę marki, głoszącą, że jej okna wyróżnia jakość, trwałość i nowoczesny design.

Autorem zdjęć do kampanii jest włoski fotograf Andrea Varani. Pierwszy etap sesji fotograficznej odbył się w Malibu i na Sri Lance, a finalne zdjęcia gwiazd futbolu powstały w Milk City Studio w Monachium.

Nad kampanią pracowały agencje z Polski, Niemiec i Włoch, które przygotowały reklamy prasowe, outdoorowe, internetowe i materiały POS. Pozostałe kreacje będą tworzone już w trakcie działań.

  • 4

27 stycznia 2016

Reklama
Reklama