0 1 0 0 0 26.01.2016Żubr zaprasza do środka stada – wideo 360˚na fan page’u markiMarka Żubr zaprezentowała film, dzięki któremu widzowie mogą poczuć się, jakby stali w samym środku stada żubrów. Wszystko za sprawą wideo nakręconego w technologii 360°, pozwalającego na przeżycie interaktywnego seansu.
0 2 0 0 0 26.01.2016Rok 2015 na YouTube – podsumowanie IRCenterJeszcze kilka lat temu YouTube był kojarzony przede wszystkim z możliwością oglądania teledysków i słuchania ulubionej muzyki. W 2015 r. nadal była to najpopularniejsza kategoria odtwarzanych materiałów. Dla coraz większej grupy internautów serwis staje się jednak platformą szerzej pojętej rozrywki. IRCenter podsumowuje miniony rok w serwisie YouTube.
0 1 0 0 0 26.01.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYBiznes oparty na prestiżowych kwalifikacjach – Diploma in Professional MarketingZ początkiem roku ruszyła rekrutacja do kolejnej, trzydziestej ósmej grupy programu Diploma in Professional Marketing. Realizatorem programu jest questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing. (Informacja promocyjna)
2 1 0 0 0 26.01.2016„TrendInsights” – cykl filmów poświęconych najważniejszym trendom w 2016 r. [aktualizacja]Natalia Hatalska, autorka bloga Hatalska.com, rozpoczyna nowy projekt. „TrendInsights” to seria wideo pokazująca najważniejsze trendy 2016 r. na przykładach polskich start-upów.
0 2 0 0 0 25.01.2016„Monitorowanie fraz kluczowych w latach 2012–2015” – raport SeoStationAnaliza struktury fraz kluczowych, po które sięgali SEO-wcy w latach 2012–2015, wskazuje na dwa główne trendy. Pierwszy to spadek liczby fraz składających się z jednego i dwóch słów. Drugim jest wzrost liczby fraz złożonych z trzech i czterech słów. SeoStation – system do sprawdzania pozycji w wyszukiwarce Google – przygotował raport.
0 2 0 0 0 25.01.2016Raphael Varane ambasadorem JBLFrancuski piłkarz Raphael Varane, który na co dzień gra dla hiszpańskiego Realu Madryt oraz we francuskiej reprezentacji narodowej jako główny obrońca, został światowym ambasadorem marki JBL (Harman). W ramach globalnych akcji marketingowych promuje produkty konsumenckie, profesjonalne oraz samochodowe.
0 5 0 0 0 22.01.2016Tatuum odświeża logo i sklepyMarka odzieżowa Tatuum prezentuje pierwsze efekty zapoczątkowanej jesienią 2015 r. transformacji. To nowe logo oraz odmienione salony. Zmiany mają podkreślać naturalność, sensualność, jakość i komfort oraz nawiązywać do aktualnych trendów.
0 1 0 0 0 22.01.201618 marca startuje „Cyber 6.0”Przed jakimi wyzwaniami stoją obecnie eksperci consumer intelligence? Jakie są proponowane przez nich nowe podejścia w badaniach zachowań konsumenta, który żyje na styku światów wirtualnego i realnego? Dowiedzą się tego uczestnicy konferencji „Cyber 6.0: Redefine”, która odbędzie się 18 marca w warszawskim Centrum Nauki Kopernik.
0 2 0 0 0 22.01.2016100 najlepszych kanałów branżowych na polskim YouTube według MuseKtóry branżowy kanał YouTube pod względem wyświetleń jest największy w Polsce? Która marka najbardziej angażuje widzów? Odpowiedzi zawiera raport podsumowujący 2015 r., przygotowany przez firmę Muse.
0 1 0 0 0 22.01.2016Zmiana struktury McCann WorldgroupMcCann Worldgroup łączy zarządzanie agencjami McCann i MRM//McCann. Jest to zwieńczenie procesu integrowania obszarów komunikacji, który został zapoczątkowany w 2013 r.