1 1 0 0 0 29.01.2016„Kochasz Polskę? Nie śmieć” – przypomina Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim (wideo)Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim prowadzi kampanię ekologiczną „Kochasz Polskę? Nie śmieć”. Głównym celem podjętych działań jest promocja czystej i uporządkowanej przestrzeni wspólnej.
0 1 0 0 0 29.01.2016Avis Budget Group wybrała agencję PR na region EMEAWeber Shandwick będzie prowadzić działania PR wypożyczalni samochodów Avis Budget Group w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zadaniem agencji będzie zarządzanie komunikacją marek także w Polsce.
0 1 0 0 0 29.01.2016Sony rozszerza współpracę z siecią MediaComW globalnym przetargu Sony zwyciężył MediaCom. Firma zdecydowała się rozszerzyć i wzmocnić współpracę z siecią, która teraz zajmie się obsługą budżetów Sony Electronics (poza krajami Ameryki Łacińskiej), Mobile i PlayStation.
0 4 0 0 0 29.01.2016„Kobiety o kobietach” – polskie artystki w 5. edycji kalendarza Gedeon RichterFirma farmaceutyczna Gedeon Richter przygotowała kolejną edycję kalendarza artystycznego. W 2016 r. na jego kartach pojawiły się prace m.in. Hanny Bakuły czy Joanny Sarapaty. Publikacja nosi tytuł „Kobiety o kobietach”.
0 1 0 0 0 29.01.2016Kronopol zmienia się w Swiss KronoŻarski Kronopol – producent wyrobów drewnopochodnych przeznaczonych do produkcji mebli, budownictwa oraz wyposażenia wnętrz – zmienia logo. Spółka jako część holdingu Swiss Krono Group będzie występować pod nową nazwą Swiss Krono.
1 1 0 0 0 28.01.2016Gwiazdy Adidasa popisują się piłkarskimi trickami w nowym klipie (wideo)Piłkarze najlepszych europejskich klubów – Mesut Oezil, Oscar, Dele Alli – oraz mistrz świata w futbolowym freestyle’u, czyli Sean Garnier, wystąpili w nowym spocie marki Adidas Football. Prezentują przed kamerą swoje umiejętności.
0 2 0 0 0 28.01.2016Zwyczaje internautów: zakupy w e-supermarketach – badanie SW Research (infografika)Robienie zakupów spożywczych online staje się coraz popularniejsze. Z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research wynika, że 83% internautów przynajmniej raz dokonało zakupów codziennego użytku – w tym artykułów spożywczych – za pośrednictwem Sieci.
3 3 0 0 0 28.01.2016Mitsubishi promuje wyprzedaż rocznika 2015 (audio)„Odkryj okazje – wyprzedaż rocznika 2015” to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej Mitsubishi Motors. W ramach kilkutygodniowych działań promowana jest oferta wyprzedażowa modeli z 2015 r.
0 1 0 0 0 28.01.2016Twitter w Polsce – podsumowanie 2015 r. według Sotrendera (infografika)Twitter rośnie najszybciej z trzech najpopularniejszych serwisów społecznościowych. W ubiegłym roku liczba jego użytkowników w Polsce wzrosła o ponad 30%. Sotrender podsumowuje minione 12 miesięcy w serwisie.
1 3 0 0 1 28.01.2016Puszysta Barbie w kolekcji Fashionistas (wideo)Barbie wzbogaca kolekcję Fashionistas o trzy nowe sylwetki lalek – wysoką, krągłą i drobną, wraz z całą gamą nowych karnacji, fryzur oraz ubranek. Premiera tych zabawek odbyła się 28 stycznia.