Rebranding eSky – nowe logo, identyfikacja wizualna, serwis i prezes - Marketing przy Kawie
Rebranding eSky – nowe logo, identyfikacja wizualna, serwis i prezes
  • 0
  • 4
2.03.2016

Rebranding eSky – nowe logo, identyfikacja wizualna, serwis i prezes

eSky odświeża markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Jest to kolejna zmiana, która ma związek ze strategią przyjętą na najbliższe lata. Od 1 marca na czele firmy stoi Sebastian Mikosz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 marca 2016