0 4 0 0 0 25.02.2016Relacja z Targów Mobile-IT oraz Mobile Trends Conference 2016Zakończyły się 3. Targi Rozwiązań IT, E-Commerce i Urządzeń Mobilnych Mobile-IT oraz Mobile Trends Conference 2016. Między 17 a 19 lutego w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Expo Kraków można było zapoznać się z zagadnieniami związanymi z branżą mobilną.
0 1 0 0 0 25.02.2016Lavazza wybrała agencję PRProducent kaw Lavazza powierzył obsługę public relations agencji Solski Burson-Marsteller. Współpraca, podjęta w ramach sieci Burson-Marsteller, koordynowana jest przez biuro agencji w Mediolanie. Obejmuje łącznie 18 rynków w Europie, Azji i Afryce.
0 1 0 0 0 25.02.2016Samsung przedłuża umowę z Leo BurnettPrzetarg na obsługę produktów z kategorii sprzętu elektrycznego i elektronicznego Samsung Electronics Polska wygrała agencja Leo Burnett. Firmy współpracują od 2012 r. Dotychczas agencja zajmowała się obsługą działu IT & mobile.
0 1 0 0 0 25.02.2016Tesco Polska przekaże 800 tys. zł lokalnym społecznościom25 lutego rusza program „Decydujesz, pomagamy”. To nowa inicjatywa realizowana przez Tesco Polska. Działania wpisują się w globalną politykę firmy, która zakłada wsparcie społeczności lokalnych we wszystkich krajach Europy Środkowej.
0 1 0 0 0 24.02.2016Ukazała się książka „Legendarna obsługa klienta”Właśnie ukazała się książka „Legendarna obsługa klienta” dra Kena Blancharda, Kathy Cuff i Vicki Halsey. W przystępnej, zbeletryzowanej formie przybliża zasady właściwej obsługi klienta.
1 1 0 0 0 24.02.2016Reakcje – nowa opcja na Facebooku rozszerzająca przycisk „lubię to” (wideo)24 lutego na Facebooku pojawiły się tzw. reakcje. To emotikony pozwalające wyrazić więcej emocji niż „lubię to”.
0 1 0 0 0 24.02.2016„Zadbaj o swoje loki!” – zachęca w reklamach Dove Omenaa MensahMarka Dove wprowadza nową linię kosmetyków do włosów falowanych i kręconych – Quench Absolute. Jej ambasadorką została Omenaa Mensah. Znaki rozpoznawcze prezenterki to oryginalna uroda i kręcone włosy.
0 1 0 0 0 24.02.2016Nutricia Polska wybrała agencję do obsługi kreatywnejPrzetarg na obsługę Nutricii Medycznej wygrała agencja Opcom. Umowa zostanie podpisana na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne lata.
4 1 0 0 0 24.02.2016Lis, Węglarczyk, Młodkowski oraz nowe programy w wiosennej ramówce Grupy Onet-RAS Polska (wideo)Grupa Onet-RAS Polska zaprezentowała nową ramówkę programów wideo własnej produkcji, dostępnych wyłącznie w Internecie. Niebawem w serwisach Grupy będzie można zobaczyć nowe programy publicystyczne, lifestyle’owe, sportowe i rozrywkowe. Poprowadzą je znani dziennikarze i eksperci, m.in. Tomasz Lis, Michał Pol, Michał Broniatowski, Paulina Młynarska, Zbigniew Urbański i Tomasz Jachimek.
0 3 0 0 0 24.02.2016Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów – analiza „House of Influence”W rankingu dziesięciu postaci, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15–25 lat, 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35. roku życia świat internetowych twórców zdaje się nie istnieć – wynika z badania „House of Influence” ARC Rynek i Opinia oraz Dentsu Aegis Network Polska.