0 3 0 0 0 1.10.2015Neckermann po 20 latach zmienia logo1 października zmienia się logo biura podróży Neckermann. Miejsce żółtej litery „N”, która identyfikowała touroperatora w Polsce od 20 lat, zajmie teraz słoneczne serce. To symbol Thomas Cook Group, do której należy marka.
0 5 0 0 0 1.10.2015IAB Polska prezentuje raport „Programmatic”89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej. 48% uważa, że jest on skuteczniejszy od tradycyjnej kampanii online – wynika z raportu „Programmatic”, przygotowanego przez IAB Polska.
1 1 0 0 0 1.10.2015Kawa zbożowa Anatol promowana jako „klasyka poranka” (wideo)Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej z portfolio Delecty. Potrwa do końca listopada, a jej hasło to: „Anatol – klasyka poranka”.
0 4 0 0 0 1.10.2015„Nowe ciasto leci w miasto” – Focus Pizza promuje ofertę dronemFocus Pizza – firma gastronomiczna, która zadebiutowała w Szczecinie oraz Gdańsku – rozpoczęła promocję swoich produktów. Wykorzystała do tego dron z podwieszoną reklamą graficzną.
0 3 0 0 1 1.10.2015Adrian znów szokuje. Reklama cmentarnaProducent rajstop Adrian rozpoczął kolejną kampanię billboardową. Tym razem na plakacie pojawiła się modelka oparta o nagrobek. Obok jej wizerunku umieszczono znane słowa księdza Jana Twardowskiego.
4 3 0 0 0 1.10.2015„O2. Serce Internetu” – rebranding marki i kampania wizerunkowa (wideo, audio)1 października debiutuje nowe O2. Łączy w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social media. Działaniom towarzyszy rebranding marki i kampania wizerunkowa pod hasłem „O2. Serce Internetu”.
0 1 0 0 0 30.09.2015Ranking najbardziej medialnych brandów – „Top marka 2015”Które marki są najczęściej i najlepiej opisywane w mediach? Po raz ósmy sprawdzono to w badaniu „Top marka”, przygotowanym przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 30.09.2015T-Mobile Polska wybrał agencje kreatywneZakończył się przetarg ogłoszony przez T-Mobile Polska. Obsługą ATL wszystkich marek firmy zajmie się Leo Burnett. Agencją wspierającą została Bridge2Fun, która dodatkowo będzie odpowiadać za działania sponsoringowe.
3 3 0 0 0 30.09.2015Wystartowała kampania konta Getin Up Free (wideo)Getin Bank rozpoczął kampanię promującą konto Getin Up Free, stworzone z myślą o młodych klientach. Działania potrwają do 8 listopada.
0 1 0 0 0 30.09.2015W 2014 r. pracownik w ramach świadczeń pozapłacowych otrzymał 787 złŚrednio 787 zł w świadczeniach pozapłacowych otrzymał każdy pracownik od pracodawcy w 2014 r. To wzrost o ponad 8,5 punktu procentowego w porównaniu do roku poprzedniego – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.