1 1 0 0 0 9.03.2016Krzysztof Stelmaszyk i Rafał Cieszyński w urodzinowym spocie Canal+ (wideo)Ruszyła kampania reklamowa z okazji 21. urodzin Canal+. W spocie wystąpili aktorzy Krzysztof Stelmaszyk i Rafał Cieszyński. Informują o ofercie dla nowych klientów platformy NC+ oraz dla abonentów przedłużających umowę.
0 1 0 0 0 9.03.2016Dentsu Aegis Network przejmuje czeską Adexpres GroupMiędzynarodowy holding reklamowy Dentsu Aegis Network zakupił Adexpres Group, czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług internetowych. To kolejna przejęta przez niego spółka z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
0 2 0 0 0 9.03.2016Internauta wciska pauzę – Kit Kat zaprasza go na przerwęKit Kat, marka batonów z portfolio Nestle, prowadzi kampanię w Internecie. Przygotowała szereg reklam nawiązujących do hasła „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”. Pojawiają się one w sytuacjach, gdy internauci na chwilę przerywają swoje zajęcia.
0 1 0 0 0 9.03.2016Lubella i Malma pozostają z dotychczasową agencją PRPrzetarg na działania brand PR marek Lubella i Malma (Grupa Maspex Wadowice) ponownie wygrała agencja Synertime. W konkursie ofert udział brały 4 firmy.
0 1 0 0 0 9.03.2016Spot tabletek Neosine niezgodny z przepisami o reklamie produktów leczniczych – decyzja GIF8 marca Główny Inspektorat Farmaceutyczny wydał decyzję w sprawie spotu produktu leczniczego Neosine (Aflofarm). Nakazał natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z przepisami reklamy audiowizualnej.
2 1 0 0 0 9.03.2016Cinema City promuje program abonamentowy (wideo, audio)„Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz” – to hasło ogólnopolskiej kampanii promującej program abonamentowy „Cinema City Unlimited”. Działania realizowane są przez cały marzec.
1 1 0 0 0 9.03.2016Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego (wideo)Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpoczęła kampanię promującą Majonez Kielecki. Z początkiem marca do emisji trafił spot nawiązujący do zbliżających się świąt wielkanocnych.
0 3 0 0 0 9.03.2016Branża farmaceutyczna utrzymała tendencję wzrostową w wydatkach reklamowych w 2015 r. Raport CodemediaW ostatnich trzech miesiącach 2015 r. sektor farmaceutyczny wydał na działania mediowe ponad 278 mln zł, czyli o około 14 mln więcej niż w czwartym kwartale 2014 r. W ujęciu całorocznym branża wydała na promocję niemal 870 mln zł, notując wzrost na poziomie 2% w porównaniu do całego 2014 r.
1 1 0 0 0 9.03.2016„Mój tata” – kampania Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię „Mój tata”. Jej celem jest pokazanie, że odpowiednia pomoc może odmienić przyszłość dziecka krzywdzonego. Akcja zachęca też do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych fundacji.
1 1 0 0 0 9.03.2016Piękny biust i szczuplejsze nogi – kampania Gatty z Justyną Steczkowską (audio)W połowie marca w salonach marki Gatta pojawi się nowa linia rajstop i pończoch Slim Line oraz nowości w kolekcji bielizny Intimate. W kampanii udział wzięła piosenkarka Justyna Steczkowska.