Branża farmaceutyczna utrzymała tendencję wzrostową w wydatkach reklamowych w 2015 r. Raport Codemedia
  • 0
  • 3
9.03.2016

Branża farmaceutyczna utrzymała tendencję wzrostową w wydatkach reklamowych w 2015 r. Raport Codemedia

W ostatnich trzech miesiącach 2015 r. sektor farmaceutyczny wydał na działania mediowe ponad 278 mln zł, czyli o około 14 mln więcej niż w czwartym kwartale 2014 r. W ujęciu całorocznym branża wydała na promocję niemal 870 mln zł, notując wzrost na poziomie 2% w porównaniu do całego 2014 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2016

8 marca 2016