0 2 0 0 0 6.10.2015Digital Marketing Heroes 2015. Programmatic, personalizacja i mobile przyszłością e-marketinguZakończyła się druga edycja e-marketingowej konferencji Digital Marketing Heroes 2015. Uczestnicy spotkali się, by porozmawiać o dynamicznie zmieniającej się branży e-reklamy. Wśród prelegentów byli przedstawiciele takich marek, jak Google, LiveRail (Facebook), Allegro, Żywiec, Brand24 czy Sociomantic Labs.
1 1 0 0 0 6.10.2015Zgazu Tanoga – mistrz uczy bezpiecznej jazdy (wideo)Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęła nową odsłonę kampanii „Włącz myślenie”. W spocie mistrz z Dalekiego Wschodu uczy młodego kierowcę cierpliwości i prawidłowych zachowań na drodze.
1 1 0 0 0 5.10.2015Piotr Adamczyk ponownie promuje „Wypożyczkę” Eurobanku (wideo)Z początkiem października wystartowała kolejna kampania reklamowa „Wypożyczki” Eurobanku. Piotr Adamczyk promuje pożyczkę gotówkową z niezmienną, z góry określoną opłatą.
0 1 0 0 0 5.10.2015„Twitter Trends” – wrzesień. Robert Lewandowski i Andrzej Duda bezkonkurencyjniWe wrześniu na polskim Twitterze królowali Andrzej Duda oraz Robert Lewandowski. Podczas gdy użytkownicy serwisu szturmowali profile prezydenta oraz piłkarza, na pozostałych zapanował spokój. Przeciętnemu profilowi przybyło we wrześniu średnio o blisko 18% mniej nowych obserwujących niż miesiąc wcześniej – wynika z raportu „Twitter Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 5.10.2015Allegro tworzy własne medium na ProwlyPlatforma transakcyjna Allegro uruchamia serwis poświęcony działaniom komunikacyjnym: „Magazyn Allegro”. Został on zaprojektowany i uruchomiony z wykorzystaniem aplikacji dla PR-owców Prowly, która wprowadza tym samym nowe funkcje do swojej oferty.
1 1 0 0 0 5.10.2015Jennifer Aniston gwiazdą kampanii reklamowej Emirates (wideo)5 października linie lotnicze Emirates rozpoczęły kampanię z udziałem Jennifer Aniston. W 60-sekundowym spocie aktorka zaprezentowała komediowy talent.
0 3 0 0 0 5.10.2015PMR: Rynek marek własnych w Polsce będzie rósł stabilnieRynek marek własnych w Polsce wzrośnie o 6,6% w 2015 r. i osiągnie wartość 44,4 mld zł – prognozuje PMR. Perspektywy rozwoju są dobre, jednak do 2020 r. rynek nie powtórzy już takich wzrostów, jak w latach 2009–2012. Firma prezentuje raport „Marki własne detalistów w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015-2020”.
1 1 0 0 0 5.10.2015Boscy w spocie promującym ofertę dla użytkowników Neostrady (wideo)Orange wprowadza promocyjną ofertę dla klientów korzystających z Neostrady. Informuje o tym w kampanii z udziałem aktorów grających w serialu „Rodzinka.pl”.
1 1 0 0 0 5.10.20158-bitowa gra promuje buty Nike (wideo)5 października odbyła się premiera linii butów NikeFootballX. Z tej okazji amerykański koncern przygotował grę wideo „MagistaX Breaktrough”. Będzie ona dostępna od 7 października poprzez Nike Football App.
1 1 0 0 0 5.10.2015Michał Rusinek sprawdza kompetencje kandydata na posła, Rafała Trzaskowskiego (wideo)Rafał Trzaskowski, kandydat PO do Sejmu RP, zaprezentował spot wyborczy. Razem z Michałem Rusinkiem siedzi na krakowskich Plantach. Literaturoznawca przepytuje polityka z krakowskiej gwary.