0 1 0 0 0 18.02.2016Roca ponownie powierza obsługę PR agencji Solski Burson-MarstellerProducent wyposażenia łazienek Roca powierza agencji Solski Burson-Marsteller regularną obsługę PR. Firmy współpracowały już w tym zakresie w latach 2009–2011.
0 1 0 0 0 18.02.2016MediaCom, The Hofstede Centre i ITIM International stworzą centrum badające uwarunkowania kulturoweGlobalna sieć domów mediowych MediaCom nawiązała długoterminową współpracę z instytutem badawczym The Hofstede Centre i ITIM International. Jej celem jest stworzenie centrum badawczego, które będzie przygotowywało analizy kulturowe mieszkańców poszczególnych państw.
0 1 0 0 0 18.02.2016BZ WBK na Facebooku uczy, jak jeździć samochodemBZ WBK i Jakub Giermaziak – wicemistrz serii Porsche Supercup w sezonie 2014 oraz uczestnik 24h LeMans – zachęcają do udziału w akcji „Jak jeździsz!?”. Projekt rozpoczęto w grudniu 2015 r. od utworzenia profilu na Facebooku. Codziennie publikowane są tam posty ze zdjęciami oraz krótkimi żartobliwymi bądź edukacyjnymi opisami.
0 1 0 0 0 18.02.2016Dominika Maison i Izabela Rudak tworzą seniorski butik badawczyBadaczki Dominika Maison i Izabela Rudak łączą siły, tworząc Maison & Partners. To seniorski butik badawczy, czerpiący ze światowych zdobyczy psychologii społecznej. Misją firmy jest wprowadzanie do marketingu innowacyjnych narzędzi badawczych, mających korzenie w najnowszych odkryciach naukowych.
0 1 0 0 0 18.02.2016Facebook udostępni Instant Articles wszystkim wydawcomFacebook zapowiedział otwarcie funkcji Instant Articles dla wszystkich wydawców, niezależnie od ich wielkości i miejsca, w którym działają. Nastąpi to 12 kwietnia podczas konferencji F8.
0 1 0 0 0 18.02.2016„National Geographic Polska” obsługiwany w Internecie przez agencję Think KongMagazyn „National Geographic Polska” rozpoczął współpracę z agencją social media Think Kong. Ma ona charakter stały. Jej celem jest wspieranie bieżących akcji promocyjnych i komunikacji w Internecie, w tym w kanałach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.02.2016Anna Cieślak i Maciej Stuhr ambasadorami Mitsubishi Motors w PolscePolski oddział firmy Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z Anną Cieślak i Maciejem Stuhrem. Aktorzy będą ambasadorami marki.
3 1 0 0 0 18.02.2016Pocahontas, Titanic i „Sugar” zespołu Maroon 5 – vlogerzy śpiewają, promując aplikację Tidal w Play (wideo)Play ponownie promuje aplikację muzyczną Tidal, którą udostępnia klientom za darmo. Do walentynkowego konkursu zaangażowano trzy pary internetowych influencerów: Maffashion i Cezarego Jóźwika (Abstrachuje), Martina Stankiewicza i Laurę Nadolską (LoJournal) oraz Hejłobuzy, czyli Karolinę Gołębiowską (Stylizacje.TV) i Dariusza Gutkowskiego (DGShowTV).
0 4 0 0 0 18.02.2016ARC Rynek i Opinia: Lekkoatletyka w górę, biegi narciarskie w dół. Sportowe podsumowanie 2015 r. (infografika)W 2015 r. wzrosło zainteresowanie piłką ręczną oraz lekkoatletyką, mniej zaś interesowano się biegami narciarskimi, boksem i rajdami samochodowymi. Bez zmian pozostaje top 3 najpopularniejszych dyscyplin sportowych: piłka nożna, siatkówka i skoki narciarskie. Najbardziej znanym sportowcem jest Robert Lewandowski – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Sponsoring monitor 2015”.
0 7 0 0 0 18.02.2016Robert Lewandowski twarzą marki Vistula17 lutego marka Vistula poinformowała na swoim facebookowym profilu o nawiązaniu współpracy z Robertem Lewandowskim. Piłkarz m.in. wziął udział w sesji zdjęciowej.