0 1 0 0 0 7.03.2016Deloitte: W 2015 r. wzrosła wartość fuzji i przejęć w przemyśle chemicznymW 2015 r. na rynku fuzji i przejęć w globalnym przemyśle chemicznym doszło do 612 transakcji. Ich wartość wyniosła 145,8 mld dol., niemal dwa razy więcej niż rok wcześniej. W tym roku aktywność powinna utrzymać się na podobnym poziomie – przewidują eksperci Deloitte w raporcie „2016 Global chemical industry mergers and acquisitions outlook. A quest for focus”.
1 1 0 0 0 7.03.2016Balcerzak i Spółka z wiosenną odsłoną kampanii promującej wędliny (wideo)Rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii reklamowej wędlin długodojrzewających i podsuszanych marki Balcerzak i Spółka. Działania wystartowały 1 marca.
0 1 0 0 0 7.03.2016Po raz drugi ruszy akcja promująca pieczywo i produkty zbożowe„Zboże smakuje i inspiruje” to hasło drugiej edycji programu informacyjno-promocyjnego „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie”. Organizatorem jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż. Działania potrwają do sierpnia br.
1 1 0 0 0 7.03.2016Western według Ikei, czyli pojedynek na półkach (wideo)„Pojedynek” to tytuł nowej kampanii szaf i regałów Ikei. Działania ruszyły 29 lutego i będą prowadzone w telewizji oraz Internecie do 20 kwietnia. Spot utrzymano w konwencji westernu.
1 1 0 0 0 7.03.2016Kasa Stefczyka w spocie zapewnia, że nie podniesie opłat (wideo)7 marca rozpoczęła się kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka, pod hasłem: „Tylko dobre zmiany – nie podnosimy opłat”. To odpowiedź na aktualną sytuację w sektorze finansowym i doniesienia mediów o tym, że niektóre banki wprowadzają podwyżki opłat za usługi.
0 1 0 0 0 7.03.2016Branża consumer intelligence dla studentów – konkurs Zbadaj.toRozpoczęła się kolejna edycja konkursu Zbadaj.to. Do udziału zaproszono studentów ciekawych świata i potrafiących zadawać pytania. Nagrodami są: udział w trzydniowych warsztatach, płatne staże w agencjach badawczych oraz udział w Kongresie Badaczy – Consumer Intelligence. Finał konkursu zaplanowano na 27–29 czerwca.
0 1 0 0 0 4.03.2016Cyber 6.0 Redefine = consumer intelligence + data science + user experience18 marca w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się konferencja Cyber 6.0 Redefine, organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Jest to kontynuacja zapoczątkowanego kilka lat temu cyklu, który stał się przestrzenią dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji.
0 6 0 0 0 4.03.2016Ekspozycja Roku – znamy laureatówWyłoniono laureatów pierwszej edycji konkursu Ekspozycja Roku, organizowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego. Wzięły w nim udział firmy zrzeszone w PIPT, które realizują usługi projektowania i budowy ekspozycji targowych i eventowych.
2 1 0 0 0 4.03.2016Luksusowa taksówka w cenie burgera. Burger King promuje ofertę King Deals (wideo)4 marca ruszyła kampania sieci Burger King promująca burgery z oferty King Deals. Dla mieszkańców Wrocławia marka przygotowała „lepszej jakości taksówkę”, w której kurs kosztował tyle, ile burger.
0 3 0 0 0 4.03.2016Sponsorzy sportu bardziej przekonują mężczyzn – badanie ARC Rynek i OpiniaPrawie połowa respondentów badania „Sponsoring monitor 2015” ARC Rynek i Opinia lepiej ocenia firmy sponsorujące sport niż te, które nie przejawiają takiego zaangażowania. To, że dana firma jest aktywna sponsoringowo, może skłonić do zakupu jej produktu lub usługi co czwartego Polaka.