0 1 0 13.01.2017Motorola Solutions w Krakowie z agencją PRUmacnianie wizerunku solidnego pracodawcy i wspieranie strategii komunikacyjnej marki – to główne założenia współpracy Motorola Solutions z PR Inspiration. W wyniku przetargu podpisana została umowa długoterminowej obsługi w zakresie employer brandingu.
1 2 0 13.01.2017Aflofarm promuje odżywki dla ćwiczących kobiet (wideo)Fundamic to marka odżywek sportowych przeznaczonych dla kobiet aktywnych fizycznie. Odżywki te można kupić tylko w aptekach. Kampanię rynkowej nowości w telewizji i innych mediach ogólnopolskich prowadzi Aflofarm Farmacja Polska.
1 1 0 13.01.2017Ogólnopolska kampania herbaty Akbar (wideo)13 stycznia rozpoczyna się kampania herbaty Akbar, produkowanej przez firmę Akbar Brothers ze Sri Lanki. Hasłem przewodnim akcji jest „Jakość gwarantowana cejlońskim lwem”.
0 1 0 13.01.2017Przetarg na wykonanie strony WWW dla ministerstwa do końca stycznia12 stycznia Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło przetarg na „stworzenie nowoczesnej strony WWW dotyczącej kampanii społecznej »Programuj!«”. Oferty należy składać do 16 stycznia, a samą stronę przygotować do 30 stycznia.
1 1 0 12.01.2017Podróż serwisanta – indyjska reklama Samsunga stała się viralem (wideo)W dwa tygodnie 36 mln obejrzeń. Reklama indyjskiego serwisu Samsunga podbiła Internet. Spot to wzruszająca opowieść o naprawie telewizora.
1 1 0 12.01.2017Brytyjska wokalistka FKA Twigs w kampanii Nike „Do you believe in more?” (wideo)FKA Twigs jako dyrektor kreatywna najnowszej kampanii Nike Spring Zonal Strength Tights wystąpiła w teledysku „Do you believe in more?”, który podkreśla potęgę sportu jako formy ekspresji. W spocie znalazła się niepublikowana wcześniej piosenka artystki.
0 1 0 12.01.2017K2 tworzy nową strukturę doradczą K2 Digital TransformationK2 Digital Transformation ma wesprzeć cyfrową transformację największych firm. Będzie doradzać, jak nowe technologie mogą zwiększyć ich przychody lub obniżyć koszty.
0 1 0 12.01.2017Drastycznie spadła liczba programów telewizyjnych gromadzących wielomilionowe widownieTylko 100 programów wyemitowanych w telewizji w 2016 r. przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów. Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat liczba programów gromadzących taką widownię skurczyła się blisko dziewięciokrotnie – wynika z analizy agencji MEC.
1 3 0 12.01.2017„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” – kampania Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)Trwa ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna Instytutu Żywności i Żywienia, pod hasłem „Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!”. Celem działań jest szerzenie wiedzy, jak czytać etykiety i kupować zdrowsze produkty spożywcze.
0 1 0 12.01.2017Sztuczna inteligencja w smartfonach, biometria i przyszłość reklamy telewizyjnej w raporcie DeloitteJedna piąta smartfonów sprzedanych w 2017 r. będzie miała wbudowane elementy sztucznej inteligencji. Liczba urządzeń wyposażonych w czytniki biometryczne w tym roku przekroczy miliard – to niektóre z przewidywań zawartych w raporcie Deloitte „Global TMT Predictions”. Prezentuje on główne trendy z dziedziny technologii, mediów i telekomunikacji, które mogą wywrzeć istotny wpływ na rynek w perspektywie najbliższych pięciu lat.