1 1 0 0 0 7.10.2016Jak korzystać z toalety podczas rodzinnego przyjęcia? Marka Poo-Pourri spieszy z podpowiedzią (wideo)Poo-Pourri – marka sprayów do toalet – przygotowała kolejny spot, który został viralem. Tym razem radzi, jak korzystać z sedesu na rodzinnym przyjęciu.
1 1 0 0 0 7.10.2016Nie mieszaj alkoholu? To już nie te czasy! – badanie IQS (wideo)Jedna trzecia osób przebadanych przez IQS pije różne alkohole jednego wieczoru. Zdecydowanie chętniej mieszają młodzi – robi tak 39% osób w grupie wiekowej 18–24 lata.
0 2 0 0 0 7.10.2016„Don’t be a corporate slave” – nietypowa rekrutacjaNa krakowskim hotelu Forum z początkiem października pojawiła się ogromna płachta reklamowa z hasłem: „Don’t be a corporate slave”. W ten sposób Codewise – start-up z dziedziny nowych technologii – przyciąga potencjalnych pracowników.
1 1 0 0 1 6.10.2016„Nie oddamy Wam kultury” – protest środowiska artystycznego przeciw zawłaszczaniu kultury przez polityków (wideo)8 października o 15:00 przed Pałacem Kultury i Nauki rozpocznie się obywatelski protest ludzi kultury przeciwko politycznej cenzurze i zawłaszczaniu kultury przez polityków. Akcji towarzyszy spot, w którym artyści recytują „Smutne miasteczko” Wojciecha Młynarskiego.
0 1 0 0 0 6.10.2016World Usabilty Day w Krakowie już za niespełna miesiąc4 i 5 listopada odbędzie się WUDKRK – lokalna odsłona międzynarodowej konferencji organizowanej w ramach Światowego Dnia Użyteczności (World Usability Day). Tematyka spotkań zmienia się co roku. Tym razem organizatorzy chcą zwrócić uwagę na społeczne konsekwencje projektowania.
1 1 0 0 0 6.10.2016„Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!” – przekonuje INSPRORozpoczęła się kampania Instytutu Spraw Obywatelskich „Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!”. Jej celem jest zbiórka podpisów pod petycją na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu znakowania żywności „wolne od GMO”. Zebrane podpisy trafią do parlamentarzystów.
0 1 0 0 0 6.10.2016Grupa Maspex chce przejąć Kompanię Piwowarską?Grupa Maspex może wziąć udział w wyścigu o część aktywów SABMillera. Jak podaje „Puls Biznesu”, firma z Wadowic szuka inwestora finansowego. Spółka ma być głównie zainteresowana kupnem Kompanii Piwowarskiej.
0 1 0 0 0 6.10.2016Deloitte Digital pod PR-ową opieką Clear Communication GroupDo obsługi w zakresie kontaktów z mediami marka Deloitte Digital wybrała Clear Communication Group. Współpraca rozpoczęła się w październiku.
1 1 0 0 0 6.10.2016Jak mężczyźni postrzegają piękno kobiet? Kolejny spot Dove (wideo)Marka kosmetyków Dove zaprezentowała kolejną odsłonę kampanii „Real beauty”. Tym razem głównymi bohaterami spotu są mężczyźni. Podpięto ich do urządzenia monitorującego pracę serca, by sprawdzić ich reakcje na zdjęcia kobiet.
0 6 0 0 0 6.10.2016„Twój Stary” – Stary BrowarHasło kampanii wizerunkowej poznańskiego Starego Browaru brzmi: „#twójstary”. Akcja promocyjna jest mocno osadzona w kulturze social media, a niejednoznaczne hasło wzbudziło zainteresowanie wśród mieszkańców miasta i regionu.