1 1 0 0 0 2.06.2014Randka wśród butów na finał kampanii Bartka (wideo)W Dzień Dziecka pojawił się w Internecie ostatni odcinek trzyczęściowej serii reklamowej marki Bartek. Spot można obejrzeć na stronie www.przezbartka.pl.
0 1 0 0 0 2.06.2014Jeronimo Martins Polska przejmie sklepy spółki MarcpolJeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, może przejąć część mienia spółki Marcpol. Transakcja dotyczy jedenastu sklepów w województwach mazowieckim, łódzkim i śląskim. Postępowanie przeprowadzone przez UOKiK wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
2 1 0 0 0 2.06.2014Miecio znów przeciwny konserwantom w reklamie Kubusia Water (wideo)2 czerwca rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Kubusia Water. W spocie reklamowym mały Miecio znów podkreśla swoje zdanie na temat konserwantów, których nie toleruje w żadnej postaci.
1 1 0 0 0 2.06.2014Emerytowana lekarka w reklamie odwróconej hipoteki (wideo)2 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom, promująca hipotekę odwróconą. Działania reklamowe skierowane są do osób powyżej 60. roku życia. W spocie wystąpiła klientka firmy.
0 2 0 0 0 2.06.2014Badanie TNS Polska na 25-lecie wolnościTNS Polska zapytał Polaków o ocenę ostatnich 25 lat. Wypowiedzi badanych o obecnym ustroju oraz dane przekrojowe z badań zgromadzone w ciągu tych lat posłużyły do stworzenia interaktywnej infografiki. Ma ona być wizytówką minionych czasów i jednocześnie swoistą podróżą w przeszłość.
1 1 0 0 0 2.06.2014Reklamy filmu „Nimfomanka” i szamponu DX2 naruszają Kodeks etyki reklamyKER po rozpatrzeniu skarg uznała, że reklamy filmu „Nimfomanka” naruszają Kodeks etyki reklamy. Nakazała także wprowadzenie zmian w spocie szamponu DX2.
0 1 0 0 0 2.06.2014Cichopek, Bryndal i Piróg będą parzyć kawę w Costa CoffeeW ramach cyklu „Famous Barista” Katarzyna Cichopek, Rafał Bryndal i Michał Piróg będą parzyć kawę gościom kawiarni Costa Coffee. W drugiej połowie czerwca młodzi i zdolni pisarze zaproszą tam z kolei czytelników na spotkania „Read Alloud Days”.
0 1 0 0 0 2.06.2014Jaguar Land Rover Polska wybrał dom mediowyW prowadzonym postępowaniu przetargowym Jaguar Land Rover Polska wybrał Equinox Polska. Dom mediowy będzie planował i kupował media do kampanii wszystkich modeli marek Jaguar i Land Rover. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej.
2 1 0 0 0 2.06.2014Błaszczykowski, Lahm i Pirlo reklamują okna Drutexu (wideo)Drutex nawiązał współpracę z Jakubem Błaszczykowskim. Piłkarz wziął udział w międzynarodowej kampanii reklamowej producenta okien i drzwi. W spocie występują również Philipp Lahm i Andrea Pirlo.
0 1 0 0 0 1.06.2014Kobiety i mężczyźni inaczej rozpowszechniają negatywne opinie o produktachTakie wyniki badań podaje najnowszy „Journal of Consumer Research”. Dla specjalistów od marketingu to tym ważniejsze, że w dobie Internetu i mediów społecznościowych waga relacji pozakupowych z konsumentem rośnie.