0 1 0 0 0 4.10.2016Kongres Badaczy już za tydzień13 października w Warszawie startuje dwudniowy Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Siedemnasta edycja imprezy odbywa się pod hasłem „Na styku”. Celem tej edycji jest opis zjawisk konsumenckich powstających w wyniku nakładania się na siebie różnych obszarów i dziedzin.
0 1 0 0 0 4.10.2016Znamy finalistów XIV edycji konkursu Złote Spinacze3 października ogłoszono listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu Złote Spinacze 2016. Zwycięzców poznamy 2 grudnia.
0 4 0 0 0 4.10.2016Po raz piąty przyznano Kryształy PR-uW Krakowie po raz piąty wręczono Kryształy PR-u – nagrody za najlepsze kampanie promocyjne w samorządzie i administracji państwowej. Podczas uroczystej gali wyróżniono m.in. Urząd Miejski w Gdańsku, Miasto Stołeczne Warszawę, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Województwo Kujawsko-Pomorskie oraz Dąbrowskie Wodociągi.
1 1 0 0 0 4.10.2016Matthew McConaughey w premierowym spocie kampanii Wild Turkey (wideo)Z początkiem września marka burbonu Wild Turkey ogłosiła rozpoczęcie wieloletniej współpracy z Matthew McConaugheyem. To aktor znany z ról w filmach takich jak „Witaj w klubie”, „Interstellar” czy „Wilk z Wall Street”. Właśnie pojawił się pierwszy spot globalnej kampanii z jego udziałem.
1 1 0 0 0 3.10.2016Rusza kampania jogurtowo-zbożowych przekąsek DayUp (wideo)Produkty marki DayUp (Arteta) promowane są jako naturalne przekąski z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania reklamowe będą powadzone w telewizji, na nośnikach OOH oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 3.10.2016Ruszyła kampania telewizyjna „Korzystaj z OLX w telefonie” (wideo)Serwis OLX rozpoczął kampanię, w której promuje mobilną aplikację. Spoty z charakterystycznym motywem rymowanki tym razem pokazują użytkowników w codziennych sytuacjach.
0 4 0 0 0 3.10.2016Zakupy spożywcze online – co, gdzie i jak kupujemy? Badanie IRCenterZakupy spożywcze przez Internet to aktywność, która na stałe wpisała się w zachowania polskich internautów – pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej raz w miesiącu. 44% respondentów zamierza utrzymać tę aktywność na tym samym poziomie, a 17% deklaruje częstsze kupowanie produktów spożywczych za pośrednictwem Sieci.
0 1 0 0 0 3.10.2016Microsoft Polska wybrał agencję do obsługi produktów w social mediaObsługą kanałów społecznościowych takich produktów jak Xbox, Microsoft Dynamics, Windows czy Surface zajmie się agencja Click Community. Microsoft Polska podpisał z nią kontrakt na dwa lata.
1 1 0 0 0 3.10.2016Szaman w spocie PizzaPortalu (wideo)Co łączy mężczyznę w pociągu, kobietę na parkingu i młode małżeństwo? Wszyscy widzą szamana. Tak rozpoczyna się spot promujący PizzaPortal.
0 1 0 0 0 3.10.2016II edycja konferencji Marketing Mix już za namiJak będą wyglądały sklepy przyszłości? Dlaczego reklama kosmetyków jest przyszłością dla produktów farmaceutycznych? Jak tworzyć kreatywne rozwiązania marketingowe? Tego m.in. mogli dowiedzieć się uczestnicy drugiej edycji konferencji Marketing Mix.