0 1 0 19.04.2017Dyskonty głównym miejscem zakupów produktów FMCG w Polsce. Badanie GfK (infografika)Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hiper- i supermarketów jest stabilna (odpowiednio 16 i 8 proc.).
1 1 0 19.04.2017Magnat i Wojciech Modest Amaro promują farbę, która „oczyszcza powietrze” (wideo)„Farba, która dba o Ciebie” – to hasło kampanii reklamowej marki Magnat. W działaniach rozpoczętych 17 kwietnia bierze udział Wojciech Modest Amaro.
0 5 2 19.04.2017Red is Bad w kampanii niszczy dzieła Karola MarksaMarka odzieży Red is Bad przygotowała kolekcję zatytułowaną „Goodbye Mr. Marx”. Towarzyszy temu kampania, w której modele m.in. niszczą dzieła Karola Marksa oraz malują jego popiersie czerwoną farbą.
2 1 1 19.04.2017Maciej Musiał prezentuje „Prawa Korala” w kampanii marki lodów (wideo)Wystartowała kampania lodów Koral z udziałem Macieja Musiała – młodego aktora znanego m.in. z ról w serialach „Rodzinka.pl” czy „Ojciec Mateusz”. Działania rozpoczyna emisja spotu telewizyjnego oraz loteria konsumencka „Koraliada”.
0 1 0 18.04.2017Pharma Distribution Group w Grupie QAHGrupa QAH wyspecjalizowana w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla rynku farmaceutycznego kupiła 51% udziałów w Pharma Distribution Group. Transakcję sfinalizowano 21 lutego.
1 1 0 18.04.2017Margaret w kampanii marki Semilac (wideo)Ruszyła pierwsza kampania hybrydowych lakierów do paznokci Semilac w mediach masowych. Ambasadorką marki została wokalistka Margaret, a hasło działań reklamowych brzmi: „Najlepszy kolor to trwały kolor”.
1 1 0 18.04.2017„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” – Tiger promuje napoje głosem Fokusa (wideo)„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” – tak brzmi nowe hasło Tigera. W spocie niczym mantrę wypowiada je Fokus – współtwórca grupy Paktofonika. Zachęca do wypróbowania czterech napojów funkcjonalnych.
2 1 0 18.04.2017Planeta Warka odkrywa kolejne oblicze (wideo)Powraca Planeta Warka, czyli idealny świat mężczyzn. Od 17 kwietnia emitowany jest spot odsłaniający kolejne oblicza wyśnionej krainy. Tym razem przy muzyce z filmu „Siedmiu wspaniałych”.
1 1 0 18.04.2017Robert Górski opuszcza kiosk Orange. Marka odświeża format (wideo)Orange odświeża format kreatywny promujący ofertę na kartę. Pierwszą okazją do prezentacji nowej koncepcji jest kampania informująca o nielimitowanych rozmowach ze wszystkimi sieciami za 25 zł miesięcznie. Działania będą realizowane w telewizji i radiu.
0 1 0 18.04.2017Katarzyna Wolska ambasadorką linii produktów KenwoodKenwood, producent małego sprzętu AGD, nawiązał współpracę z trenerką Katarzyną Wolską. Została ona ambasadorką linii produktów Healthy Way of Living, która obejmuje wyciskarki wolnoobrotowe, blendery do przygotowywania koktajli i smoothies oraz blendery Smoothie2Go.