1 1 0 0 0 6.10.2016„Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!” – przekonuje INSPRORozpoczęła się kampania Instytutu Spraw Obywatelskich „Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!”. Jej celem jest zbiórka podpisów pod petycją na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu znakowania żywności „wolne od GMO”. Zebrane podpisy trafią do parlamentarzystów.
0 1 0 0 0 6.10.2016Grupa Maspex chce przejąć Kompanię Piwowarską?Grupa Maspex może wziąć udział w wyścigu o część aktywów SABMillera. Jak podaje „Puls Biznesu”, firma z Wadowic szuka inwestora finansowego. Spółka ma być głównie zainteresowana kupnem Kompanii Piwowarskiej.
0 1 0 0 0 6.10.2016Deloitte Digital pod PR-ową opieką Clear Communication GroupDo obsługi w zakresie kontaktów z mediami marka Deloitte Digital wybrała Clear Communication Group. Współpraca rozpoczęła się w październiku.
1 1 0 0 0 6.10.2016Jak mężczyźni postrzegają piękno kobiet? Kolejny spot Dove (wideo)Marka kosmetyków Dove zaprezentowała kolejną odsłonę kampanii „Real beauty”. Tym razem głównymi bohaterami spotu są mężczyźni. Podpięto ich do urządzenia monitorującego pracę serca, by sprawdzić ich reakcje na zdjęcia kobiet.
0 6 0 0 0 6.10.2016„Twój Stary” – Stary BrowarHasło kampanii wizerunkowej poznańskiego Starego Browaru brzmi: „#twójstary”. Akcja promocyjna jest mocno osadzona w kulturze social media, a niejednoznaczne hasło wzbudziło zainteresowanie wśród mieszkańców miasta i regionu.
0 6 0 0 0 6.10.2016Druga odsłona kampanii „Dopasowani kompani”Z początkiem października ruszyła druga odsłona kampanii Fundacji Zwierzęca Polana, pod hasłem „Dopasowani kompani”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów, a jednocześnie promowanie świadomej decyzji w tym zakresie, uwzględniającej dopasowanie charakterologiczne właścicieli i pupili.
1 1 0 0 0 6.10.2016„Mój bank działa na moje konto” – kampania PKO BP dla MŚP (wideo)3 października PKO Bank Polski rozpoczął kampanię wizerunkową bankowości dla mikro-, małych i średnich firm. Hasło akcji brzmi: „Mój bank działa na moje konto”.
0 1 0 0 0 6.10.2016Marka Kratki wybrała agencję do obsługi w InternecieKratki, marka należąca do firmy Kratki.pl – Marek Bal, producenta kominków, kratek oraz akcesoriów kominkowych, wybrała agencję Cube Group do obsługi w Internecie.
0 3 0 0 0 6.10.2016We wrześniu na reklamach najwięcej zarobił Polsat – badanie NielsenaNajwiększe wpływy z reklam we wrześniu zanotował Polsat. Na podium znalazły się też stacje TVN i TVP2 – pokazuje badanie Nielsena. Łączne wydatki reklamowe wyniosły niemal 2,4 mld zł, a największym reklamodawcą kolejny miesiąc z rzędu był Aflofarm.
0 1 0 0 0 5.10.2016Natalia Hatalska powołała instytut badań nad przyszłościąInfuture Hatalska Foresight Institute – to inicjatywa Natalii Hatalskiej, eksperta w dziedzinie analizy, prognozowania i badania trendów. Głównym obszarem działalności nowo uruchomionego instytutu ma być prognozowanie trendów, tworzenie scenariuszy przyszłości oraz – dzięki odpowiedzi na pytanie, co może się zdarzyć – wspieranie marek, firm i instytucji w planowaniu strategicznym.