0 3 0 0 0 9.02.2017Jaką stację Polacy najchętniej widzieliby na multipleksie? Wyniki badania MECCo trzeci polski telewidz słyszał, że oferta naziemnej telewizji wzbogaciła się o 4 nowe kanały – pokazuje „Projekt cyfrowizja III”, cykliczne badanie agencji mediowej MEC. Gdyby widzowie mogli wybierać, jaka stacja TVP pojawi się na MUX-8, chcieliby tam mieć TVP Dokument.
0 1 0 0 0 8.02.2017Monitoring kryzysowy jednym z tematów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017Sytuacje kryzysowe wymagają umiejętności zapobiegania wydarzeniom, które mogą zaszkodzić osobie, firmie lub instytucji. Pomocny może być tu monitoring mediów. To źródło wiedzy o problemie, a także bezpośredni wgląd w obszary, w których konieczne jest podjęcie działań. O tym m.in. rozmawiać będą uczestnicy Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.
1 1 0 0 0 8.02.2017Virgin Mobile wprowadza ofertę na abonament i promuje ją w kampanii „Możesz albo płacić, albo nie płacić” (wideo)Wirtualny operator Virgin Mobile poszerza portfolio usług o Albonament – usługę telekomunikacyjną z abonamentem. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania pod hasłem „Możesz albo płacić, albo nie płacić”.
1 1 0 0 0 8.02.2017„Ale objazd! Ale wczasy!” – Rainbow promuje wycieczki objazdowe (wideo)1 lutego rozpoczęła się kampania marki Rainbow. Jej głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych oraz promocja rabatów i korzyści dodatkowych. Akcji towarzyszy spot zatytułowany „Ile ty masz lat?”, emitowany od 6 lutego w telewizji oraz na VoD.
0 3 0 0 0 8.02.2017„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium w 2016 r. według IMMW rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2016 r. według Instytutu Monitorowania Mediów zwyciężyła „Rzeczpospolita”. Za tym dziennikiem uplasowały się „Gazeta Wyborcza” i radio RMF FM.
1 1 0 0 0 8.02.2017Robert Górski zachęca do przeniesienia numeru do Orange przez Internet (wideo)Orange umożliwił konsumentom przeniesienie numeru na kartę przez Internet. Do korzystania z tej usługi zachęca znany już z reklam kioskarz grany przez Roberta Górskiego. Kampania jest realizowana w telewizji i radiu.
0 1 0 0 0 8.02.2017Röben Polska wybrał agencję do obsługi w mediachPrzetarg na obsługę mediową firmy Röben, producenta ceramiki budowlanej, wygrał 360 Content Team. Agencja przygotuje strategię reklamową, zajmie się zakupem mediów i obsługą kampanii reklamowej w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 8.02.2017Porta Drzwi z agencją do obsługi komunikacji marketingowejObsługą komunikacji marketingowej marki Porta Drzwi (Porta KMI Poland) zajmuje się CIA – Content Impact Agency. Powierzono jej opracowanie i wdrożenie strategii działań contentowych na lata 2017–2018, wspartych regularnymi działaniami reklamowymi i sponsoringowymi.
0 1 0 0 0 8.02.2017Detaliści wykorzystują nowoczesne technologie, by dostarczyć konsumentom emocje i nowe doświadczenia. Raport DeloitteWolniejsze tempo rozwoju gospodarczego w najważniejszych gospodarkach świata i rozbudzone nastroje protekcjonistyczne skierowane przeciw globalizacji. To jedne z najważniejszych czynników utrudniających sytuację ekonomiczną sprzedawców detalicznych. Mimo tych przeszkód przychody 250 największych firm wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2016 r.) 4,31 bln dol. – pokazuje raport Deloitte.
0 4 0 0 0 8.02.2017Instagram Trends Sotrendera – styczeń 2017 r.Jak Instagram wchodzi w nowy rok? Powoli i dość ospale. Według danych Sotrendera obserwowane profile opublikowały o 4,63% postów mniej niż w ubiegłym miesiącu. Od kilku miesięcy rośnie jednak liczba hashtagów na jeden wpis. W pierwszym miesiącu 2017 r. przekroczyła ona 10.