2 1 0 0 0 17.01.2017„Słodziaków nie trzeba dosładzać” – Żywiec Zdrój zachęca do podawania dzieciom wody (wideo)9 stycznia ruszyła kampania Żywca Zdroju. Marka przekonuje rodziców do kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci i zachęca do sięgania każdego dnia po wodę bez cukru.
1 3 0 0 0 17.01.2017Małgorzata Kożuchowska ambasadorką Avonu [aktualizacja]Nową twarzą marki Avon została Małgorzata Kożuchowska. Wizerunek aktorki pojawi się w zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej linii do makijażu True oraz nowego zapachu Viva La Vita.
0 1 0 0 0 17.01.2017Szczecin w kampanii poszukuje pracownikówRuszyła kampania „Szczecin rekrutuje“. Jej celem jest promocja nowych miejsc pracy i zachęcenie do szukania zatrudnienia w stolicy województwa zachodniopomorskiego.
0 1 0 0 0 17.01.2017Marka zegarków Atlantic z agencją w social mediaW styczniu Atlantic – marka szwajcarskich zegarków – powierzył pełną opiekę nad swoimi profilami w social media agencji Olmeka. Firma ta wygrała w przeglądzie propozycji strategii obecności brandu w mediach społecznościowych.
4 1 0 0 0 17.01.2017Credit Agricole chwali się w kampanii sukcesami (wideo)16 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa Credit Agricole. Bank powołuje się w niej na dane Krajowej Izby Rozliczeniowej dotyczące liczby kont, które klienci przenieśli do innego banku w 2016 r. W reklamach pojawia się aktorka Karolina Gruszka.
0 1 0 0 0 16.01.2017Media People – dom mediowy z usługami konsultingu marketingowo-biznesowegoMedia People to projekt Weroniki Szwarc-Bronikowskiej i Michała Polańskiego, związanych z branżą mediów od ponad dwudziestu lat. Partnerzy stworzyli dom mediowy z zakresem usług poszerzonych o konsulting marketingowy i biznesowy. Oferta skierowana jest do przedsiębiorców sektora MSP.
1 3 0 0 0 16.01.2017Paul Pogba sygnuje nazwiskiem kolekcję Adidasa (wideo)Piłkarz Paul Pogba połączył siły z marką Adidas Football i sygnuje swoim nazwiskiem jedną z kolekcji. W jej skład wchodzą zarówno produkty piłkarskie, jak i te do użytku codziennego.
0 1 0 0 1 16.01.2017Hotpoint i Jamie Oliver rozpoczynają długoterminowe partnerstwo w regionie EMEA10 stycznia producent urządzeń gospodarstwa domowego Hotpoint i Grupa Jamie Oliver poinformowały o rozpoczęciu wieloletniej współpracy partnerskiej w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Działania będą koncentrować się wokół wątków troski o najbliższych oraz gotowania posiłków ze świeżych składników, nie zaś korzystania z gotowych dań.
2 1 0 0 0 16.01.2017Serwis Zaadoptuj Faceta znów wystawia mężczyzn jak produkty (wideo)W styczniu wystartowała kampania reklamowa serwisu randkowego Zaadoptuj Faceta. Marka poprzez działania pod hasłem „Produkty premium” chce wzmocnić swoją obecność na polskim rynku.
0 4 0 0 0 16.01.2017Piwo dla siebie, wino na prezent – badanie ARC Rynek i OpiniaTrzech na czterech pełnoletnich Polaków, kupując alkohol na własny użytek, wybiera piwo. Po alkohol sięga 82% z nas. Mężczyźni częściej niż kobiety kupują alkohol, przy czym najczęściej wybierają piwo i alkohole wysokoprocentowe, panie zaś wino – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.