1 0 0 13.10.2017„Czy Xperie”, czyli monodram Macieja Stuhra w „czy de”Maciej Stuhr zaprezentował monodram „Czy żywioły. Czy siostry Czechowa i Czech ów”. Materiał powstał z okazji premiery smartfonów Sony Xperia XZ1 oraz Xperia XZ1 Compact.
0 3 0 13.10.2017Kto tu rządzi? Rodzinne dylematy zakupowe w badaniu IQSMatka, ojciec i dziecko. Jak wynika z badania przeprowadzanego przez IQS dla agencji Generations, rola matki w decyzjach zakupowych jest największa, ale swoje do powiedzenia ma też dziecko. W badaniu pod uwagę wzięto nastolatków (11–16 lat).
1 1 0 13.10.2017Burger King zażartował z McDonald’s podczas premiery horroru „To”Podczas premiery filmu „To” Burger King wbił kolejną szpilkę swojemu rywalowi – marce McDonald’s. W błyskotliwy sposób zażartował z firmy, której maskotką jest klaun.
1 1 0 13.10.2017Essity i Tork świętują Światowy Dzień Mycia RąkNaszymi dłońmi możemy zmieniać świat na lepsze – przekonuje marka ręczników papierowych Tork firmy Essity. Równocześnie włącza się w przypadający na 15 października Światowy Dzień Mycia Rąk.
1 0 1 13.10.2017„Technologia to nie science fiction” – kampania firmy doradczej PwC12 października rozpoczęła się kampania PwC „Technologia to nie science fiction”. Firma pokazuje w niej konkretne przykłady zastosowania rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Są wśród nich: sztuczna inteligencja, drony czy automatyzacja procesów biznesowych.
0 3 0 13.10.2017Polskie firmy najliczniej reprezentowane w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central EuropeW 18. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazły się 22 spółki z Polski. W tym roku pierwsze 5 miejsc w zestawieniu głównym Deloitte Technology Fast 50 Central Europe przypadło debiutantom, którzy w ubiegłym roku zdobyli tytuł Wschodzących Gwiazd. Zwycięzcą rankingu została czeska spółka Kiwi.com.
2 0 0 13.10.2017„Sine metu, przyjaciele!” – mówi Piotr Kędzierski w kampanii Jameson Irish WhiskeyMarka Jameson Irish Whiskey (Wyborowa) rozpoczęła kampanię internetową. Jej podstawę stanowi motto rodziny Jamesonów – sine metu. Ambasadorem akcji jest dziennikarz radiowy Piotr „Kędzior” Kędzierski.
1 1 0 12.10.2017Pizza Hut angażuje klientów gadżetami niezwiązanymi z pizzą. Tym razem oferuje kurtki zimoweKurtki są elementem amerykańskiej akcji Pizzy Hut. Promuje ona m.in. nowe torby zatrzymujące ciepło, w których kurierzy dostarczają pizzę klientom.
0 1 0 12.10.2017Powstało Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz CEO platformyBrand New Galaxy to niezależna platforma integrująca tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii.
0 4 0 12.10.2017Izabela Kuna i Piotr Adamczyk w serialu IkeiPowstał fabularny miniserial, którego głównym sponsorem i partnerem jest Ikea. Wkrótce można będzie oglądać go na antenie Polsatu. W rolach głównych występują Izabela Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.