0 1 0 0 0 3.02.2017Katarzyna Fabjaniak w jury Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności – Dubai Lynx 2017Group account director Hill+Knowlton Strategies, Katarzyna Fabjaniak jako jedyna przedstawicielka Polski zasiądzie w jury 11. edycji Dubai Lynx będącego częścią Lions Festivals. Oceni prace z kategorii PR.
0 1 0 0 0 3.02.2017P&G stanowczo oświadcza: chcemy wiedzieć, za co płacimy w reklamie internetowejProcter & Gamble chce jasnych umów z agencjami i wydawcami online, skutecznych reklam i mierzalnych wyników. Opracował więc pięciopunktowy program i stawia podmiotom branży ultimatum: kto go nie zaakceptuje, zniknie z naszej listy współpracowników.
1 1 0 0 0 3.02.2017Kto zabił Kubę Wojewódzkiego? Spot wiosennej ramówki TVN (wideo)Z początkiem lutego stacja TVN zaprezentowała spot zapowiadający wiosenną ramówkę. Utrzymany jest on w konwencji kryminału i odnosi się do serialu „Belle Epoque”. W 60-sekundowej produkcji Paweł Małaszyński próbuje odkryć, kto zamordował Kubę Wojewódzkiego.
1 1 0 0 0 3.02.2017Suplement diety D-Vitum Forte K2 promowany jako mądry wybór (wideo)Rusza kampania reklamowa marki D-Vitum Forte K2, suplementu diety firmy Oleofarm. To kontynuacja działań rozpoczętych jesienią 2014 r.
1 1 0 0 0 3.02.2017Co ma wspólnego konto oszczędnościowe w Banku Millennium z bursztynem? (wideo)Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej promującej nowe konto oszczędnościowe Profit w Banku Millennium. Radosław Kotarski przywołuje w nim przesąd związany z bursztynem.
0 1 0 0 0 3.02.2017„Wędrowcy – raport o współczesnych nomadach” Natalii Hatalskiej (infografika)Współczesny nomadyzm to jeden z aktualnie najszybciej rosnących trendów społecznych – pokazuje raport przygotowany przez Hatalska.com oraz Allegro. Termin ten stosowany jest najczęściej w odniesieniu do osób, które pracują zdalnie i żyją w wielu różnych miejscach, często nie mając stałego adresu zamieszkania. Szacuje się, że do 2035 r. do grona cyfrowych nomadów będzie można zaliczyć nawet miliard osób na całym świecie.
6 1 0 0 0 3.02.2017Adidas wzywa kobiety do uwolnienia kreatywności (wideo)Wystartowała globalna kampania marki Adidas „Unleash Your Creativity”. Ma inspirować i zachęcać kobiety do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki spotów pokazują, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki.
0 1 0 0 0 2.02.2017Grupa Sare z nową strategią korporacyjnąGrupa Sare ogłosiła nową strategię korporacyjną na lata 2017–2019. Priorytetami są w niej: multikanałowość i specjalizacja w technologii internetowej, co najmniej 20-procentowy wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel. Spółka przedstawiła również wizję biznesu do 2021 r.
0 1 0 0 1 2.02.2017Jakie oczekiwania względem przyszłości ma pokolenie Y? Raport DeloitteBrexit, zamachy terrorystyczne oraz wybory prezydenckie w USA znacząco obniżyły poczucie bezpieczeństwa milenialsów – pokazuje badanie Deloitte. Można zauważyć, że w krajach rozwijających się przedstawiciele pokolenia Y myślą o przyszłości z optymizmem. W krajach rozwiniętych natomiast tylko 34 proc. reprezentantów generacji uważa, że będzie wieść szczęśliwsze życie niż ich rodzice.
0 1 0 0 0 2.02.2017Marka Playboy Fragrances z wirtualnym koncertem zespołu Red LipsCoty Polska przygotowuje cykl koncertów wykorzystujących technologię wideo 360 stopni oraz wirtualnej rzeczywistości. Będzie to zwieńczenie kampanii promującej wody toaletowe marki Playboy Fragrances.