Porta Drzwi z agencją do obsługi komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
8.02.2017

Porta Drzwi z agencją do obsługi komunikacji marketingowej

Obsługą komunikacji marketingowej marki Porta Drzwi (Porta KMI Poland) zajmuje się CIA – Content Impact Agency. Powierzono jej opracowanie i wdrożenie strategii działań contentowych na lata 2017–2018, wspartych regularnymi działaniami reklamowymi i sponsoringowymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2017

Detaliści wykorzystują nowoczesne technologie, by dostarczyć konsumentom emocje i nowe doświadczenia. Raport Deloitte

Wolniejsze tempo rozwoju gospodarczego w najważniejszych gospodarkach świata i rozbudzone nastroje protekcjonistyczne skierowane przeciw globalizacji. To jedne z najważniejszych czynników utrudniających sytuację ekonomiczną sprzedawców detalicznych. Mimo tych przeszkód przychody 250 największych firm wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2016 r.) 4,31 bln dol. – pokazuje raport Deloitte.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2017 Artykuł sponsorowany

Na marketingowym szlaku zawodowym

Trudno się nudzić, pracując w marketingu. Rynkowe trendy oraz potrzeby odbiorców zmieniają się przecież nieustannie. Sukces w tej dziedzinie wymaga od pracownika interdyscyplinarności. Warto więc zdobywać wiedzę według modelu litery T: zacząć od poznania specyfiki całego środowiska pracy (linia pozioma), aby następnie wybrać specjalizację (linia pionowa). Potrzeba tu pasji i wytrwałości, ale też solidnego zaplecza edukacyjnego w postaci kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych.
(Informacja promocyjna)