1 1 0 0 0 15.02.2017Wraca Nokia 3310 [aktualizacja] (wideo)W 2000 r. na rynku pojawiła się Nokia 3310. Dla wielu osób jest to wciąż jeden z najbardziej rozpoznawalnych i wytrzymałych telefonów. Jego odświeżona wersja wróci na rynek w najbliższych tygodniach.
2 1 0 0 2 14.02.2017Historia miłości Maffashion i Czarka Jóźwika z butelką coca-coli w tle (wideo)Z okazji walentynek Coca-Cola przygotowała spot z udziałem popularnej blogerki Maffashion i Czarka z AbstrachujeTV. To lokalna wersja globalnej reklamy „Break-up”.
1 2 0 0 0 14.02.2017Latająca walentynka LOT-u (wideo)Z okazji walentynek Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły pocztę lotniczą. Ze strony WWW można wydrukować wzór papierowego samolotu i złożyć go zgodnie z instrukcją. Marka zachęca, by takie kartki wysyłać wprost do rąk ukochanych osób.
0 1 0 0 0 14.02.2017Walentynki w Google (infografika)Liczba wyszukiwań w Google związanych z walentynkami zwiększyła się w Polsce o 10%. Głównym źródłem tego wzrostu są urządzenia mobilne – liczba wyszukiwań wzrosła o 63% rok do roku.
1 1 0 0 0 14.02.2017Jose Mourinho w kampanii promującej loterię Heinekena (wideo)14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”. Promuje ją spot, w którym płomienną mowę wygłasza Jose Mourinho.
0 1 0 0 0 14.02.2017Panorama Firm promuje się na outdoorze hasłem: „Do usług w Internecie”Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, prowadzi kampanię skierowaną do sektora MŚP. Na billboardach oraz w Internecie zachęca przedsiębiorców do skorzystania z usług reklamowych dla biznesu.
0 1 0 0 0 14.02.2017Płatności elektroniczne czy gotówkowe przy e-zakupach? Co decyduje o wyborze?Dla zwolenników płatności elektronicznych przyzwyczajenie jest niemal tak samo ważne, jak dla tych, którzy wolą sięgać po gotówkę. 19 proc. z nich właśnie z przyzwyczajenia rozlicza się online – wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, zatytułowanego „Płatności cyfrowe 2016”.
1 2 0 0 0 14.02.2017The Love Index 2016, czyli najbardziej kochane marki w badaniu Accenture Interactive (wideo)Marki świata cyfrowego, takie jak Netflix, Amazon, Apple czy Facebook, wyprzedziły te znane z tradycyjnej gospodarki i skradły serca konsumentów. Takie wyniki przyniosła pierwsza edycja raportu „The Love Index” firm Accenture Interactive i Fjord. Co decyduje o tym, że marki funkcjonujące w Internecie kochamy bardziej? I czy mogą one na tym zarobić?
0 2 0 0 0 14.02.2017Biedronka wprowadza do oferty markę sportową Seven for 7Sieć sklepów Biedronka wprowadziła nową markę odzieży i sprzętu sportowego – Seven for 7. Pierwsza odsłona kolekcji weszła do sprzedaży w wybranych sklepach 13 lutego.
1 1 0 0 0 14.02.2017Krzysztof Hołowczyc w reklamach marki Breck (wideo)14 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa klocków hamulcowych marki Breck. Jej twarzą został Krzysztof Hołowczyc.