0 1 0 0 1 10.02.2017Krajowa Unia Producentów Soków poszukuje projektanta i realizatora znaku graficznegoStowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło zaproszenie do składania ofert na opracowanie graficzne logotypu systemu „Certyfikowany Produkt Sokowniczy” (ang. „Certified Juice Product” – w skrócie „CJP”).
0 1 0 0 0 10.02.2017Rozważni i romantyczni, czyli walentynki według Polaków – badanie IQSWalentynki to według 40 proc. Polaków okazja do miłego spędzenia czasu. Większość z nas wybiera tradycyjną formę świętowania Dnia Zakochanych: romantyczną kolację, spacer bądź wyjście do kina czy teatru. Na upominki dla drugiej połówki wydajemy zwykle do 100 zł, najczęściej dokonując zakupu w galerii handlowej – pokazuje badanie IQS przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.
1 1 0 0 0 10.02.2017Koral z reklamą kinową lodów Grand Gold (wideo)Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania lodów Grand Gold (PPL Koral), zatytułowana „Władca zmysłów”. Spot emitowany będzie w kinach.
5 1 0 0 0 10.02.2017Maciej Stuhr ponownie w reklamach Sony Mobile (wideo)10 lutego wystartowała kolejna odsłona akcji sprzedaży premiowanej „Okazje bez okazji” Sony Mobile. Twarzą promującej ją kampanii jest Maciej Stuhr.
1 1 0 0 0 10.02.2017Kolekcja Ikea PS promowana w teledysku zespołu Kroki (wideo)Zespół Kroki we współpracy z Ikeą przygotował teledysk „PS Freedom”. Promowana jest w nim nowa kolekcja mebli i akcesoriów marki.
0 1 0 0 0 10.02.2017Adidas kontynuuje współpracę z Tailor Made PRAdidas Poland w drodze przetargu po raz kolejny wybrał Tailor Made PR do całościowej obsługi komunikacyjnej. Agencja zajmie się działaniami w zakresie PR, influencer marketingu oraz prowadzeniem kanałów społecznościowych marki. Umowa obejmuje prace związane ze wszystkimi kategoriami produktów, czyli Running, Women, Football oraz Originals.
0 1 0 0 0 10.02.2017Powstał data science house: TogetherDataNa polskim rynku pojawił się nowy podmiot: TogetherData. Badacze danych z warszawskiej firmy chcą pomagać przedsiębiorstwom wykorzystywać w praktyce potencjał drzemiący w Big Data.
4 1 0 0 0 10.02.2017Kamil Stoch podjął wyzwanie Atlasu. Zostanie glazurnikiem (wideo) [aktualizacja]Certyfikowany fachowiec Atlasu, mistrz glazurnik Przemysław Dynak, rzucił wyzwanie mistrzowi olimpijskiemu w skokach narciarskich – Kamilowi Stochowi. Panowie zamienią się rolami i spróbują odnaleźć w sobie mistrza w zupełnie nowych profesjach.
0 4 0 0 0 9.02.2017Miłość od pierwszej filiżanki – ruszyła kampania nowych kaw TchiboMarka Tchibo rozpoczęła kampanię promującą nowe rodzaje kawy: Barista Espresso i Barista Caffe Crema. Jej celem jest zachęcenie miłośników tego napoju do spróbowania nowości oraz zwrócenie uwagi na nowy sposób zamknięcia opakowań – za pomocą korka.
0 7 0 0 0 9.02.2017Kasia Struss w kampanii Simple CPW sezonie wiosna-lato 2017 marka odzieżowa Simple Creative Products stawia na wygodę, kolory i printy. Po raz drugi w kampanii promującej kolekcję tego brandu należącego do polskiej grupy kapitałowej Gino Rossi można zobaczyć top modelkę Katarzynę Strusińską, czyli Kasię Struss.