Biedronka wprowadza do oferty markę sportową Seven for 7
  • 0
  • 2
14.02.2017

Biedronka wprowadza do oferty markę sportową Seven for 7

Sieć sklepów Biedronka wprowadziła nową markę odzieży i sprzętu sportowego – Seven for 7. Pierwsza odsłona kolekcji weszła do sprzedaży w wybranych sklepach 13 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 lutego 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2017

Jakość, marka czy promocja – czynniki skutecznie napędzające sprzedaż

Mecz marki z promocją zawsze był grą do jednej bramki. Zbudowanie mocnej marki wymaga wielu angażujących i kosztownych czynności. Trzeba wynająć agencję reklamową, stworzyć kreację, zaplanować wydatki na media, przeprowadzić działania PR i wykonać wiele innych niezbędnych czynności. Tymczasem rezultat jest niepewny. Kampania może przykuć uwagę tysięcy konsumentów, a może przejść bez echa. Promocje są za to proste w zastosowaniu i przynoszą szybki wzrost sprzedaży.