Krzysztof Hołowczyc w reklamach marki Breck (wideo)
  • 1
  • 1
14.02.2017

Krzysztof Hołowczyc w reklamach marki Breck (wideo)

14 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa klocków hamulcowych marki Breck. Jej twarzą został Krzysztof Hołowczyc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2017

Jakość, marka czy promocja – czynniki skutecznie napędzające sprzedaż

Mecz marki z promocją zawsze był grą do jednej bramki. Zbudowanie mocnej marki wymaga wielu angażujących i kosztownych czynności. Trzeba wynająć agencję reklamową, stworzyć kreację, zaplanować wydatki na media, przeprowadzić działania PR i wykonać wiele innych niezbędnych czynności. Tymczasem rezultat jest niepewny. Kampania może przykuć uwagę tysięcy konsumentów, a może przejść bez echa. Promocje są za to proste w zastosowaniu i przynoszą szybki wzrost sprzedaży.