0 1 0 0 0 10.11.2016Kampania z radiem o 20% bardziej opłacalna niż bez radia – badanie RadiocentreRadio może poprawić opłacalność kampanii reklamowych o ponad 20%, ponieważ pomaga markom wygrać udział w umysłach konsumentów – wykazuje badanie „Radio: The Brand Multiplier”, przygotowane przez Radiocentre.
1 1 0 0 0 10.11.2016Kolędowanie pełne niespodzianek w spocie TK Maxx (wideo)Świąteczny spot TK Maxx wpisuje się w konwencję „Szalonych możliwości”, znaną z dotychczasowych kampanii marki. Boże Narodzenie przedstawiane jest jako okazja do łamania kanonów zarówno przy śpiewaniu kolęd, jak i przy wyborze prezentów.
1 1 0 0 0 10.11.2016Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta (wideo)Świat finansów opisują twarde, chłodne liczby. Mają one jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka rozpakowującego prezent znaleziony pod choinką. Provident rozpoczął kampanię świąteczną, w której liczby nabierają innego znaczenia.
1 1 0 0 0 10.11.2016Nike i Cristiano Ronaldo przedłużają umowę (wideo)Jeden z najlepszych piłkarzy świata – Cristiano Ronaldo – podpisał wieloletni kontrakt z Nike. Według nieoficjalnych informacji będzie promował markę dożywotnio.
1 3 0 0 0 10.11.2016„Najważniejsze znajdziesz w środku” – Empik startuje z kampanią świąteczną (wideo)Empik rozpoczął kampanię świąteczną „Najważniejsze znajdziesz w środku”. Zachęca w niej, by nie poprzestawać na pierwszym wrażeniu, lecz próbować poznać wnętrze drugiej osoby. Po to, by ją naprawdę poznać, a co za tym idzie – obdarować tym, co dla niej najważniejsze.
0 1 0 0 0 10.11.2016Zenith wykorzystuje machine learning w planowaniu mediówAgencja mediowa Zenith zautomatyzowała kampanie internetowe. Ma to wyraźnie podnieść efektywność działań reklamodawców i zasadniczo zmienić sposób, w jaki agencje i ich klienci będą optymalizować działania w mediach online. Projekt będzie wdrażany na wszystkich rynkach, na których działa marka.
0 1 0 0 0 9.11.2016K2 Internet przewiduje 1,3 mln zł straty netto i rozpoczyna restrukturyzację14 listopada K2 Internet opublikuje skonsolidowany raport za 9 miesięcy 2016 r. Firma poinformowała, że wyniki finansowe za bieżący rok będą znacząco niższe od tych z 2015.
0 1 0 0 0 9.11.2016Onet wybrał agencję, która przygotuje jego strategię komunikacji w PolsceBudową strategii komunikacji marki Onet na polskim rynku zajmie się McCann & MRM. Współpraca ma charakter długoterminowy.
1 1 0 0 0 9.11.2016Allegro ożywia Bazyliszka. Kolejna z „Legend polskich” (wideo)Wieki temu budził grozę wśród mieszkańców Warszawy. Teraz powraca, by siać postrach w Internecie. „Operacja Bazyliszek” to kolejny film krótkometrażowy, który powstał w ramach projektu „Legendy polskie” Allegro. W głównych rolach występują Paweł Domagała, Olaf Lubaszenko i Michalina Olszańska.
0 2 0 0 0 9.11.2016Spadki wydatków na promocję e-commerce w I połowie 2016 r.Wydatki mediowe branży e-commerce w pierwszej połowie 2016 r. wyniosły prawie 92 mln zł. To o 23% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. O 41% zmniejszyły się również nakłady na promocję online. Internet pozostaje jednak medium najczęściej wybieranym przez reklamodawców z tej branży.