Deutsche Telekom rozpoczął przegląd europejskiego budżetu mediowego
  • 0
  • 1
23.02.2017

Deutsche Telekom rozpoczął przegląd europejskiego budżetu mediowego

Wartość budżetu mediowego Deutsche Telekom szacowana jest na 450 mln euro. Koncern rozpoczął jego przegląd w Europie. Według nieoficjalnych informacji firma planuje ograniczenie roli agencji mediowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Redempcja, czyli jak realizować promocje skuteczniej, taniej i szybciej

Organizatorzy różnego rodzaju promocji i programów konsumenckich prześcigają się w coraz ciekawszych modelach i coraz atrakcyjniejszych nagrodach. Wszystko po to, by się wyróżnić i przyciągnąć uwagę klienta. Coraz częściej jednak okazuje się, że problemem jest finalizacja danego konkursu, czyli dostarczenie nagród zwycięzcom. Pomocą może okazać się współpraca ze sprawdzonym partnerem, oferującym usługę redempcji, czyli właśnie wydawania nagród.
(Artykuł promocyjny)