Nestlé zredukuje zawartość cukru w produktach
  • 0
  • 1
23.02.2017

Nestlé zredukuje zawartość cukru w produktach

Koncern Nestlé ogłosił, że zredukuje ilość cukru w produktach o co najmniej 18 tys. ton. Wskutek tego do 2020 r. jego asortyment w Europie będzie miał średnio o 5% mniej cukru niż obecnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Redempcja, czyli jak realizować promocje skuteczniej, taniej i szybciej

Organizatorzy różnego rodzaju promocji i programów konsumenckich prześcigają się w coraz ciekawszych modelach i coraz atrakcyjniejszych nagrodach. Wszystko po to, by się wyróżnić i przyciągnąć uwagę klienta. Coraz częściej jednak okazuje się, że problemem jest finalizacja danego konkursu, czyli dostarczenie nagród zwycięzcom. Pomocą może okazać się współpraca ze sprawdzonym partnerem, oferującym usługę redempcji, czyli właśnie wydawania nagród.
(Artykuł promocyjny)