KER uznała, że reklama gładzi Śnieżki narusza Kodeks etyki reklamy
  • 0
  • 1
22.02.2017

KER uznała, że reklama gładzi Śnieżki narusza Kodeks etyki reklamy

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły liczne skargi na reklamę internetową gładzi marki Śnieżka Acryl-Putz, która wykorzystywała wizerunek kobiet i opatrzona była hasłem „Wykonawco, którą wybierzesz na test?”. KER uznała, że kreacja utrwala negatywne stereotypy poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 lutego 2017

21 lutego 2017