0 12 0 0 0 14.11.2017Wydatki reklamowe w październiku 2017 r. Badanie IMMW październiku największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – pokazuje badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów. Sprawdzono wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w wybranych branżach: handlowej, farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej.
0 0 0 0 0 14.11.2017iTaxi powierza PR Calling działania komunikacyjneZ początkiem listopada marka iTaxi nawiązała współpracę z PR Calling. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.
0 5 0 0 0 14.11.2017Gwiazdy serialu „Rodzinka.pl” w świątecznej kampanii AvonuKażdego roku z okazji świąt Bożego Narodzenia Avon zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje ofertę z katalogu marki. W tym roku w kampanii wzięły udział gwiazdy „Rodzinki.pl” – Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski.
0 1 0 0 0 14.11.2017Tradycyjne potrawy w nowoczesnej formie w książce kucharskiej Biedronki13 listopada do oferty sieci Biedronka weszła publikacja zatytułowana „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej”. Można znaleźć w niej przepisy na dobrze znane potrawy w nowoczesnej i bardziej zbilansowanej wersji. Są też dania mniej oczywiste, ale nadal inspirowane rodzimymi smakami i aromatami.
1 0 0 0 0 13.11.2017Siła sztuki w kampanii promującej aukcję obrazu Leonarda da VinciDom aukcyjny Christie’s promuje zbliżającą się aukcję obrazu „Salvator Mundi” Leonarda da Vinci. W ponad czterominutowym filmie ani przez chwilę nie jest widoczny sam obraz. O jego wielkości świadczyć mają jednak reakcje patrzących na niego osób.
1 3 0 0 0 13.11.2017„Bo najważniejszy jest głos” – przekonuje Jan Nowicki w kampanii MyPhoneMarka MyPhone zainicjowała kampanię, która ma przypomnieć, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca w niej uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi. Ambasadorem akcji został Jan Nowicki.
1 0 0 0 0 13.11.2017Zosia, która wszystko katalogowała. Świąteczny spot Ceneo.pl12 listopada serwis Ceneo.pl rozpoczął emisję swojego świątecznego spotu. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VoD, kinach oraz mediach społecznościowych.
0 10 0 0 1 13.11.2017Trzy murale z okazji 50. rocznicy powstania Levi’s Trucker JacketW samym sercu Warszawy na zlecenie marki Levi’s powstały trzy murale. Namalowano je z okazji 50. rocznicy stworzenia kurtki Trucker Jacket. Prace nawiązują do jej historii.
0 1 0 0 0 13.11.2017„Misja Wisła” – Renault z własnym reality showW listopadzie rozpoczyna się sezon Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle. Z tej okazji firma Renault będąca sponsorem PZN we współpracy z Wirtualną Polską przygotowała serial w formule reality show. Jego tytuł to „Misja Wisła”.
0 0 0 0 0 13.11.2017Inspekcja Handlowa skontrolowała, jak sprzedawcy informują o cenachInspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK w I kwartale 2017 r. skontrolowała, jak sprzedawcy informują o cenach. Inspektorzy sprawdzili prawie 64 tys. partii produktów. Zastrzeżenia wzbudziły 4 tys. (6,4 proc.).